واشر سرسیلندر هاوال H6

با شنیدن نام واشر سرسیلندر تصور می‌شود که این محصول از اجزای سرسیلندر به شمار می‌رود، حال اینکه این قطعه، بخشی مجزا در موتور خودرو است که وظایف منحصربه‌فرد خود را برعهده دارد. اما با این وجود تکمیل‌کننده فعالیت‌های سرسیلندر خواهد بود که در کنار آن تعبیه می‌شود. واشر سرسیلندر در واقع وظیفه‌ کمپرس کردن موتور و عایق‌بندی آن را برعهده خواهد داشت. به‌نحوی که با درزگیری دقیق سیلندرهای خودرو مانع از خروج سوخت و گاز از سیلندر و نفوذ آب و روغن به داخل آن می‌گردد.

خودروی جذاب هاوال H6 با ۳ تیپ بدنه‌ی اسپرت، کوپه و استاندارد در کشور چین تولید می‌شود. این خودروی چینی طرفداران بسیاری در ایران دارد و به همین خاطر، تهیه لوازم یدکی آن اهمیت زیادی برای خریداران دارد. از این‌رو، در این مطلب از وب‌سایت آژیراک یدک به معرفی واشر سرسیلندر هاوال H6، ویژگی‌ها و نحوه خرید این محصول می‌پردازیم.

ویژگی های واشر سرسیلندر هاوال H6

واشر سرسیلندر قطعه‌ای است که بین بلوک سیلندر و سرسیلندر قرار می‌گیرد و محفظه‌ احتراق را به فضایی مخصوص سوخت و گاز تبدیل می‌کند. عملکرد صحیح و بی‌نقص واشر سرسیلندر به تراکم کامل و به‌موقع سوخت و هوا درون محفظه‌ احتراق کمک شایانی خواهد کرد و منجر به انفجار بهینه‌ آن‌ها می‌شود. همچنین این قطعه کاربردی و ارزشمند با جلوگیری از خروج فشار ناشی از انفجار حرکت پیستون به‌سمت پایین سیلندر را راحت‌تر خواهد ساخت.

در کنار تمام موارد ذکر شده در بالا، واشر سرسیلندر همچنین از اختلاط روغن سیستم روانکاری موتور خودرو و آب خنک‌کننده‌ قطعات هم پیشگیری به عمل می‌آورد. بنابراین کیفیت ساخت و مونتاژ واشر سرسیلندر تأثیر مستقیمی در عملکرد موتور و سرسیلندر هاوال H6 دارد و سلامت آن‌ها را نیز تضمین خواهد کرد. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های واشر سرسیلندر هاوال H6 خواهیم پرداخت:

  • تهیه شده توسط شرکت تولید کننده هاوال H6
  • بهبود عملکرد موتور خودرو هاوال H6
  • بهره‌مندی از قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه
  • طراحی هوشمندانه و متناسب با نوع خودرو

قیمت واشر سرسیلندر هاوال H6

واشر سرسیلندر اتومبیل هاوال H6 هم مانند دیگر قطعات موتور این خودرو از جنسی مقاوم به گرما، حرارت بالا و فشار و ضربات زیاد ساخته و روانه بازار می‌شود. این قطعه مهم و حیاتی همچنین باید قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی را از خود نشان دهد تا بتواند وظیفه‌ عایق‌بندی موتور و سرسیلندر را به‌خوبی انجام دهد. بنابراین آن را از ورقه‌ها یا لایه‌های فلز نرم و مواد انعطاف‌پذیر و نسوز تولید خواهند کرد. گفتنی است که این لایه‌ها در انواع سرسیلندر عموما دارای یکی از ترکیبات ذکر شده زیر هستند که به ترتیب روی یکدیگر قرار می‌گیرند:

  • آزبست- مس- فولاد
  • واشر نسوز- فولاد
  • آلومینیوم – کروم

قیمت واشر سرسیلندر هاوال H6 امروزه باتوجه به فاکتورهای متعددی تعیین می‌شود و نمی‌توان قیمت ثابت و مشخصی را برای این محصول در نظر گرفت. مواردی همچون افزایش یا کاهش نرخ ارز، قیمت مواد اولیه، نوع و مدل خودرو، برند تولید کننده، هزینه‌های مربوط به نصب و غیره را می‌توان از جمله فاکتورهای دخیل و تاثیرگذار بر قیمت واشر سرسیلندر هاوال H6 دانست. به‌عنوان مثال، در سال‌های اخیر افزایش سرسام آور قیمت دلار سبب شد تا قیمت قطعات و لوازم یدکی خودروها افزایش چشمگیری داشته باشد. چراکه بسیاری از این قطعات از خارج تهیه شده و افزایش نرخ دلار می‌تواند منجر به بالا رفتن قیمت نهایی آن‌ها گردد. لذا اگر قصد خرید واشر سرسیلندر هاوال H6 را دارید می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت‌های معتبر عرضه کننده انواع لوازم یدکی هاوال H6، از قیمت دقیق و به روز این قطعه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

خرید واشر سرسیلندر هاوال H6

واشر سرسیلندر با جنس دونیت برخی اوقات از یکطرف مس و دوطرف مس بر روی این بخش قرار می گیرد که از نشت مایعاتی نظیر روغن و آب و همچنین نشت گازهای حاصل از آن‌ها به درون بخش‌های دیگر خودرو جلوگیری به عمل خواهد آورد. چنانچه این واشر دچار خرابی شود، ممکن است عملکرد خودروی شما را مختل نماید و اصطلاحا موتور آب و روغن قاطی کند. از این رو واشر کامل سرسیلندر موتور هر چند وقت یک بار می‌بایست توسط افراد متخصص و تعمیرکاران مورد بررسی قرار گرفته شود تا از سلامت آن اطمینان پیدا کنند.

اگر واشر سرسیلندر خودروی شما هم دچار خرابی شده است و قصد تعویض آن را دارید، سعی کنید آن را از مراکز معتبر و قابل اعتماد خریداری کنید تا از خسارت‌های مالی احتمالی جلوگیری نمایید. در زمان خرید این قطعه حتما از اصالت و کیفیت آن اطمینان کامل حاصل کنید و واشر سرسیلندر هاوال H6 را متناسب با مدل و سال خودروی خود انتخاب کنید.

خرید اینترنتی واشر سرسیلندر هاوال H6

در حال حاضر برندهای مختلفی از واشر سرسیلندر هاوال H6 در بازار ایران موجود هستند که هر کدام از آن‌ها دارای کیفیت و قیمت متفاوتی هستند. از این رو بهتر است برای استفاده از این واشرها ابتدا اطلاعات کافی در مورد برندهای تولید کننده و معتبر را داشته باشید و متناسب با خودروی خود واشری مرغوب را تهیه کنید.

امروزه خرید از فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده انواع لوازم یدکی و قطعات خودروهای وارداتی کار را برای شما بسیار راحت‌تر کرده اند. به این علت که مشغله افراد در دنیای امروز بسیار بیشتر از گذشته شده است، یک سری فروشگاه های معتبر در زمینه خرید و فروش واشر سرسیلندر موتور خودروهای داخلی و خارجی به‌وجود آمده است که به شما در خرید غیر حضوری و راحت کمک زیادی خواهند کرد.

 یکی از این وب‌سایت‌های قابل اعتماد در زمینه عرضه محصولات یدکی خودروهای وارداتی فروشگاه آنلاین آژیراک یدک است که با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه درخشان در این حوزه و با توزیع انواع محصولات یدکی باکیفیت و قیمت مناسب انواع خودروهای ایرانی و خارجی، نظر خریداران و مصرف‌کنندگان بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. از این‌رو، با خرید واشر سرسیلندر هاوال H6 علاوه بر خرید محصولی باکیفیت و تضمین‌شده، از تخفیفات ویژه و ارزنده‌ این فروشگاه اینترنتی نیز برخوردار خواهید شد. لازم به ذکر است، چنانچه سوالی در رابطه با سیاست بازگشت کالا یا نحوه ارسال آن دارید می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت، با کارشناسان بخش فروش آژیراک یدک در تمامی روزهای هفته تماس حاصل فرمایید.