واشر کامل هاوال H6

برند پرطرفدار هاوال، در سال ۱۳۹۲ (۲۰۱۳) توسط گروه خودروسازی گریت‌وال چین، پایه‌گذاری شد و تا امروز محصولات مختلفی را در بازار معرفی کرده است. هاوال، از ابتدا بر تولید وانت و مدتی بعد کراس‌اور متمرکز گردید.کراس‌اور هاوال H6 با ۳ تیپ بدنه‌ی اسپرت، کوپه و استاندارد در کشور چین تولید و به کشورهای دیگر می‌شود. مدل کوپه این خودرو، به‌عنوان گران‌ترین و لوکس‌ترین نسخه شناخته می‌شود. این خودروی چینی دارای قطعات و لوازم جانبی بسیاری است که عملکرد منحصربه‌فرد آن را فراهم می‌آورد. در این مطلب از وب‌سایت آژیراک یدک می‌خوابم به معرفی واشر کامل هاوال H6 بپردازیم و اطلاعاتی در رابطه با ویژگی‌ها و نحوه خرید این محصول در اختیارتان قرار دهیم.

ویژگی های واشر کامل هاوال H6

واشر کامل موتور برای ماشین‌ها و کشنده‌های مختلف ضرورت بسیار زیادی دارد. با توجه به این که اکثر خودروهای امروزی با توجه به جنس واشری که روی آن ها قرار گرفته است به صورت دوره ای چند سال یکبار نیازمند تعمیرات موتور و تعویض واشر کامل موتور هستند، خرید واشر یک از نیازهای اساسی رانندگان و مکانیک‌ها به شمار می‌رود.

واشر کامل موتور هاوال H6 بر روی بخش‌هایی از قطعه موتور خودرو قرار می گیرد. در موتور اتومبیل مایعات و گازهای مختلفی برای کار کردن درست آن در حال حرکت هستند تا بدین وسیله خودرو بتواند به راحتی شروع به حرکت کند و عملکرد مناسبی داشته باشد. از این رو واشر کامل موتور جزو اقلام مهم در خودرو هاوال H6 است که نسبت به هر بخش، دارای اجزای متفاوتی شامل واشر نسوز معمولی و واشر نسوز سیم دار (دونیت) خواهد بود.

واشر کامل هاوال H6 ویژگی‌ها و مزایای فراوانی را در خود جای داده است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • کیفیت بالا و طراحی منحصربه‌فرد
  • برخورداری از قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه
  • متناسب با عملکرد خودروی هاوال H6
  • تولید شده توسط کارخانه تولید کننده گریت وال چین
  • مقاومت و استحکام بسیار بالا در برابر انواع ضربات و خوردگی
  • تولید شده از جنس مس
  • قابلیت نصب و تعویض بسیار راحت و آسان

قیمت واشر کامل هاوال H6

واشر سرسیلندر هاوال H6 با جنس دونیت گاها یکطرف مس و دوطرف مس بر روی این بخش قرار خواهد گرفت که از نشت مایعاتی مانند روغن و آب و نشت گازهای حاصل از آن به فضاهای دیگر خودروی شما جلوگیری به عمل می‌آورد. چنانچه این واشر دچار خرابی و مشکل شود،  ممکن است عملکرد موتور خودرو را دچار اختلال نماید و به اصطلاحی، موتور آب و روغن قاطی کند. از این رو واشر کامل موتور هر چند وقت یک بار می‌بایست توسط افراد متخصص و تعمیرکاران مورد بررسی قرار می گیرد تا از سلامت آن اطمینان حاصل گردد. بسیاری از واشرهایی که بر روی خودروهای مدرن قرار داده می شوند بسیار با کیفیت هستند و از فولاد در آن ها استفاده می‌شود. به همین خاطر ممکن است تا چندین سال نیازی به تعویض آن ها نداشته باشید. البته باید گفت در برخی موارد مانند استهلاک شدید خودرو، استفاده از روغن نامناسب و… ممکن است واشر سریع تر تخریب شود.

قیمت واشر کامل هاوال H6 به موارد زیادی بستگی دارد و نمی‌توان برای این محصول قیمت واحد و مشخصی را تعیین کرد. یکی از عواملی که قیمت این قطعه را به شدت تحت تأثیر خود قرار می‌دهد، نوسانات نرخ ارز در ایران است. باتوجه به اینکه در سال‌های اخیر قیمت ارز به‌خصوص دلار با نوسانات زیادی روبرو شده است و از طرفی، محصولات و قطعات یدکی خودروهای وارداتی با نرخ دلار معامله می‌شود، لذا این موضوع می‌تواند قیمت واشر کامل هاوال H6 را تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین برای استعلام قیمت این قطعه بهتر از به وب‌سایت‌های معتبر عرضه کننده محصولات هاوال H6 مراجعه فرمایید.

خرید واشر کامل هاوال H6

واشر خودرو به علت ایجاد حرارت در موتور  به مرور می سوزد و تحلیل خواهد رفت. چنانچه اشاره کردیم، واشرآلات مرغوب به عملکرد بهتر خودروی شما می انجامد و یک نیاز اساسی برای آن به شمار می‌رود. به همین جهت اگر پس از بررسی‌های لازم متوجه شدید که خودروی هاوال H6 شما در بخش واشر دچار مشکل شده است و واشر آن سوخته است، توصیه می‌کنیم که هر چه سریع تر اقدام به خرید واشر کامل موتور در انواع با کیفیت آن کنید.

برای خرید واشر کامل هاوال H6 می‌توانید ابتدا قیمت آن را از مراکز و نمایندگی‌های مجاز استعلام گرفته و سپس باتوجه به نوع سال و مدل خودروی خود اقدام به خرید این قطعه نمایید. توجه داشته باشید که خرید واشر کامل هاوال H6 را هرگز از مراکز نامعتبر انجام ندهید. چراکه تهیه واشر باکیفیت و اوریجینال می‌تواند عملکرد بهتری را برای موتور خودروی شما رقم بزند. از طرفی، تقلبی بودن و نامرغوب بودن این قطعه می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را به شما تحویل نماید.

خرید اینترنتی واشر کامل هاوال H6

در حال حاضر دغدغه زیادی برای خرید اقلام مورد نیاز از سوی خریداران و مصرف کنندگان وجود دارد. به خصوص لوازم خودرو به توجه به این که دارای برندهای تقلبی بسیاری در بازار هستند. به همین دلیل خرید یک مدل اصل و با کیفیت ممکن است کار چندان راحتی برای اغلب افراد نباشد. از این رو باید برای خرید این واشرها از مراکز معتبر کمک بگیرید تا نگرانی از بابت کیفیت و اصل بودن آن‌ها نداشته باشید. خرید اینترنتی واشر کامل هاوال H6 از مراکز معتبر افزون بر این که از اتلاف وقت و انرژی شما جلوگیری می‌کند، هزینه‌های شما را نیز به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد.

وب‌سایت‌های معتبر عرضه کننده انواع لوازم یدکی خودروهای وارداتی با عرضه کالاهای باکیفیت و تضمین‌شده، بهترین گزینه برای خرید واشر کامل هاوال H6 هستند.

فروشگاه اینترنتی آژیراک یدک با سال‌ها تجربه موفق در امر فروش قطعات یدکی انواع خودروهای داخلی و خارجی، بستری مناسب را برای خرید امن شما عزیزان فراهم آورده است. جهت سفارش و خرید واشر کامل هاوال H6 و سایر لوازم یدکی این خودرو می‌توانید به وب‌سایت‌ این مجموعه مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب سفارش دهید. کارشناسان بخش فروش آژیراک یدک پس از بررسی، قطعه مورد نظرتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل ارسال خواهند کرد.