طبق جلو سابرینا هاچ بک

طبق جلو سابرینا یکی از اجزای حیاتی در سیستم تعلیق خودرو است که نقش بسیار مهمی در عملکرد و ایمنی خودرو دارد. این قطعه باعث اتصال بخش‌های شاسی و سیستم تعلیق خودرو به یکدیگر می‌شود. این طبق دارای بوش‌های محوری در دو سر خود است که به شاسی و سیستم تعلیق متصل می‌شوند. وظیفه اصلی طبق جلو سابرینا جلوگیری از انتقال نیروهای عرضی ناشی از ارتعاشات و ضربات جاده به شاسی خودرو است.

 این نیروهای عرضی باعث لرزش‌های ناخواسته، نشتی‌ها و حتی آسیب به قطعات خودرو می‌شوند. طبق جلو سابرینا این نیروها به طور موثری دریافت می‌کند و از انتقال آنها به شاسی خودرو جلوگیری می‌کند. در نتیجه باعث ایجاد یک رانندگی آرام و با انطباق بهتر در شرایط جاده می‌شود. این قطعه در تعادل و عملکرد صحیح خودرو موثر است و به بهبود کیفیت رانندگی و افزایش ایمنی سفر کمک می‌کند.

اگر طبق خودرو سابرینا دچار آسیب شود در عملکرد و ایمنی خودرو تأثیرگذار است. از جمله علایم خرابی این قطعه می‌توان به لرزش‌های ناخواسته در زمان رانندگی، صداهای غیرعادی مانند صدای خراشیدگی یا صداهای فلزی در زیر خودرو و تغییراتی در عملکرد خودرو اشاره کرد که این تغییرات معمولاً در سرعت‌های بالا یا جاده‌های ناهموار بیشتر مشهود است. این تغییرات می‌توانند شامل کاهش کارایی تعلیق، افزایش لرزش و عدم پایداری خودرو باشند. بنابراین، شناسایی و رفع سریع مشکلات طبق جلو سابرینا برای ایمنی و عملکرد خودرو بسیار مهم است.  آژیراک یدک با ارائه طبق جلو سابرینا به صورت اصل و باکیفیت به بهبود کیفیت رانندگی و افزایش ایمنی سفر کمک می‌کند.

کارکرد طبق جلوی سابرینا

طبق قطعه بسیار مهم است که شاسی را به سیستم تعلیق خودرو متصل می‌کند. این محصول که معمولا از آلیاژ با قابلیت استحکام بالا تولید و به بازار عرضه می‌شود در عملکرد و ایمنی خودرو موثر خواهد بود. طبق به شکل دقیق از یک طرف شاسی و از طرفی دیگر به سیستم تعلیق متصل است. وظیفه اصلی طبق جذب و دفع نیروی ناشی از عوامل خارجی همچون لرزش، تکان، فرکانس‌های جاده و ناهمواری‌ها است بوده که سبب شده تا از انتقال آن به شاسی ممانعت شود.

طبق جلو سابرینا برای کاهش شوک و ارتعاشات ناشی از سطح نامنظم جاده و حفظ استحکام و پایداری در سیستم تعلیق مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه با جذب و دفع نیروی اعمال شده از جاده مانع از انتقال آنها به بدنه خودرو خواهد شد که این عمل سبب بهبود استحکام و کارایی سیستم تعلیق شده و احساس راحتی و کنترل بهتر جاده را به سرنشینان خواهد بخشید. لازم به ذکر است طبق جلوی سابرینا  در سیستم خودرو به طور معمول ظاهری مانند آ انگلیسی داشته و از دو محور با راس یکسان ساخته شده است. همچنین این قطعه کاربردی از مواد مختلفی مانند آلمینیوم، فولاد و آهن ساخته شده است.

خرید طبق جلوی سابرینا

لازم است بدانید شرکت بایک علاوه بر تولید و عرضه خودروی سابرینا تمامی محصولات و قطعات یدکی مورد نیاز این خودرو را تولید و به بازار عرضه می‌کند. لوازم یدکی تولید شده توسط این کمپانی کاملا اورجینال بوده و با کیفیت بسیار بالایی به بازار عرضه می‌شوند. از آنجا که طبق جلوی سابرینا جز قطعات حائز اهمیت در این خودرو محسوب می‌شود لازم است تا تمام دقت و توجه را در هنگام خرید این محصول و خرید لوازم یدکی سابرینا به کار برد تا محصولی باکیفیت و رضایت بخش را خریداری کنید.

قیمت طبق جلوی سابرینا

عوامل متعددی در تعیین قیمت طبق جلوی سابرینا موثر خواهد بود. یکی از مهم‌ترین عوامل آن در سال‌های اخیر رشد بی رویه قیمت ارز و بی ثباتی اقتصادی در کشور ایران است. وارد کنندگان قطعات یدکی نیز مجبور هستند مطابق آخرین قیمت ارزی کالا نسبت به خرید آن اقدام کنند. بنابراین قیمت‌‌های عرضه شده نیز با توجه به این نوسانات ارزی دچار تغییرات خواهد شد. همچنین به دلیل لزوم تامین مداوم مواد اولیه توسط قطعه سازان داخلی قیمت طبق جلوی سابرینا از عددی ثابت پیروی نخواهد کرد.

از موارد موثر دیگر در قیمت طبق جلوی سابرینا می‎‌توان به کیفیت ساخت، اورجینال بودن و هزینه گمرکی و حمل و نقل آن اشاره کرد که بر قیمت نهایی این قطعه تاثیر خواهد گذاشت.

خرید و فروش اینترنتی طبق جلو سابرینا

این امکان وجود دارد که شما هم جز آن دسته از افراد باشید که در جهت صرفه جویی وقت و انرژی خرید آنلاین را به خرید حضوری ترجیح دهید. بنابراین برای انجام این کار کافی است تا به سایت‌ها و مراکز اینترنتی معتبر مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. در خرید اینترنتی این امکان ایجاد شده تا پیش از ثبت سفارش نهایی از طریق شماره‌های موجود در سایت با پشتیبانی واحد فروش تماس گرفته و در خصوص خدمات ارائه شده، سیاست بازگشت کالا، نحوه ارسال کالا و قیمت دقیق طبق جلوی سابرینا اطلاعات کافی بدست آورید. از نکات قابل توجه برای شما می‌توان گفت در هنگام خرید توجه داشته باشید سایت مورد نظر شما مجهز به نماد اعتماد الکترونیکی یا آی نماد باشد. همچنین در خرید اینترنتی می‌توان با مشاهده نظرات و بازخورد سایر کاربران خریدی مطمئن را تجربه کنید.

ویژگی های طبق جلوی سابرینا

همانطور که پیش از این اشاره کردیم طبق جلوجز قطعات بسیار مهم و ضروری در اکثر خودروها است. عمده وظیفه این قطعه کاهش میزان ضربه‌های وارد شده به خودرو است. این طبق دارای ویژگی‌ها و مزایایی است که در ادامه به بررسی برخی از آنها خواهیم پرداخت:

  • دفع تمام ضربه‌های عرضی ناشی از مسیر ناهموار
  • تولید شده با مقاوم‌ترین آلیاژهای با کیفیت
  • محافظت و نگهداری از شاسی های خودرو
  • فراهم کردن رانندگی آسان و بدون لرزش
  • طراحی و ساخت مطابق قوانین و استانداردهای ایمنی در دنیا
  • مقاوم در برابر رطوبت و آب
  • قابلیت نصب آسان در سمت چپ و راست
  • ساخته شده توسط شرکت تولید‌ کننده خودرو سابرینا یا شرکت خودروسازی بایک
  • دارای پوشش ضد زنگ
  • دارای قیمت بسیار مناسب و اقتصادی
  • استحکام و پایداری در دماهای بسیار بالا
  • دارای گارانتی ضمانت و سلامت فیزیکی کالا

طبق جلوی سابرینا قطعه‌ ای که خرید آن پر اهمیت است

در این مقاله به بررسی طبق جلوی سابرینا به طور کامل پرداختیم. اما اگر بخواهیم به طور خلاصه این قطعه را شرح دهیم، این قطعه در سیستم تعلیق خودرو نصب شده و وظیفه جذب و دفع نیروی عرضی وارد شده از لرزش‌ها و تکان‌های موجود در جاده‌های ناهموار را دارد. این قطعه عملکرد سیستم تعلیق را بهبود بخشیده و راننده و سرنشینان احساس راحتی، کنترل و ایمنی را در حین رانندگی تجربه خواهند کرد.

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم یکی از روش‌های خرید طبق جلوی سابرینا خردی به صورت اینترنتی و غیر حضوری است. آژیراک یدک به عنوان یکی از سایت‌های فروش اینترنتی لوازم  و قطعات یدکی مطرح در این حوزه است که توانسته توجه بسیاری از دارندگان خودرو را به خود جلب کند. در این سایت افراد می‌توانند قطعه مورد نظر خود را پس از بررسی اصالت کالا با قیمتی مناسب خریداری کنند. بنابراین اگر قصد دارید خریدی مطمئن را تجربه کنید به سایت آژیراک یدک مراجعه کرده و قطعه مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.