توربو شارژ گریت وال هاوال H2

در بسیاری از خودروهای مدرن امروزی، توربو شارژها را می‌توان مشاهده کرد. با استفاده از توربو شارژ موجبات افزایش سرعت خودروها فراهم می‌آید. این سیستم، نوعی تقویت‌کننده موتور به شمار رفته که باعث کارکرد هرچه بهتر خودرو می‌شود. درست به همان صورت که اکسیژن می‌تواند به شعله‌ور شدن آتش کمک کند، توربو شارژ به‌واسطه انتقال اکسیژن به داخل موتور، راندمان موتور را افزایش می‌دهد. این سیستم را می‌توان در وسایل نقلیه مختلفی همچون خودروها، تریلی‌ها و کامیون‌ها مشاهده کرد. خودرو هاوال h2 یکی از خودروهای مدرن به شمار رفته که به این قطعه مجهز شده است.

درست مانند سایر اتومبیل‌ها، توربو شارژ هاوال h2 نیاز به تعویض پیدا می‌کند؛ به همین دلیل باید با عملکرد این قطعه کاربردی از خودرو آشنا بوده و با نشانه‌های خرابی آن آشنا شد. همچنین در صورت نیاز به تعویض باید به نکات مهم خرید توجه داشت. ادامه این مقاله کاربردی، می‌تواند اطلاعات بسیار مفیدی را در خصوص مسائل ذکرشده ارائه بدهد.

آشنایی با نحوه عملکرد

توربو شارژ یکی از فناوری‌های مهم در عملکرد خودروهای هاوال h2 است. این سیستم از یک توربین استفاده می‌کند که هوای فشرده‌شده را به داخل سیلندرهای موتور هدایت می‌کند. هنگامی که هوا با فشار بیشتری وارد سیلندر می‌شود، میزان سوختی که موتور می‌تواند در هر چرخه بگیرد، افزایش می‌یابد. این افزایش فشار هوا به موتور امکان می‌دهد تا بیشترین کارایی را از سوختی که مصرف می‌کند، به دست آورد. با افزایش فشار هوا واردشده به سیلندر، موتور قادر به تولید توان بیشتری است. این به معنای افزایش توان خروجی موتور و در نتیجه افزایش سرعت و عملکرد خودرو است.

 توربو شارژ هاوال h2 باعث مصرف بهینه سوخت می‌شود. این قطعه ممکن‌است به دلایل مختلفی آسیب ببیند. یکی از علائم شایع خرابی توربوشارژ هاوال h6 کاهش توان موتور و افزایش مصرف سوخت است. اگر توربوشارژ خراب شود، ممکن است هوا به اندازه کافی فشرده نشود و این امر موجب کاهش توان موتور و کاهش عملکرد خودرو می‌شود. همچنین، اگر توربوشارژ هاوال h6 دچار نشت هوا یا روغن شود، دودهای سیاهی از خروجی موتور بیرون می‌زند.

تعویض به موقع توربوشارژ هاوال h6 بسیار اهمیت دارد. زیرا عدم عملکرد بهینه آن می‌تواند منجر به آسیب‌های جدی‌تری در سیستم موتور و سیستم‌های مرتبط شود. اگر توربو شارژ هاوال h6 به‌طور‌کامل آسیب ببیند و موتور هوای فشرده مناسب را دریافت نکند، دمای داخل سیلندرها افزایش می‌یابد که می‌تواند منجر به آسیب جدی‌تری در سیلندرها شود. بنابراین، تعویض به موقع توربوشارژ هاوال h6 بسیار حیاتی است تا از خرابی‌های جدی‌تر و هزینه‌های ناخواسته جلوگیری کند. شما می‌توانید از طریق آژیراک یدک اقدام به تهیه این قطعه مهم و کاربردی کنید.

خرید  توربو شارژ هاوال h2

توربو شارژ را می‌توان با معادل فارسی آن یعنی واژه پرخوران شناخت. این دستگاه توربینی با افزایش تراکم هوای ورودی موتور، سبب می‌شود که ضمن ثابت نگه‌داشتن حجم موتور، هوا و بنزین بیشتری وارد محفظه احتراق سیلندر شده و درنهایت راندمان و بازدهی موتور افزایش یابد. به بیان کلی، این سیستم با کمک گرفتن از گازهای خروجی اگزوز اتومبیل، موجبات مکش هوای تازه برای محفظه احتراق را فراهم می‌آورد. وسایل نقلیه ای که به این سیستم مجهز هستند، با عنوان ماشین توربوشارژ شناخته شده و موتورهای فاقد این سیستم، اتمسفر یا تنفس طبیعی نامیده می‌شوند. در ادامه مزایای موتورهای توربو شارژ را مشاهده می‌کنید:

  • قدرت بالاتر در کنار کاهش مصرف سوخت
  • کاهش گازهای سمی خروجی
  • افزایش چشم‌گیر راندمان موتور خودرو
  • عدم تأثیرپذیری از شرایط جوی و تغییر ارتفاع
  • عدم اتلاف انرژی

این سیستم عمدتاً از 2 پنکه کوچک تشکیل شده که به وسیله یک میله مرکزی با نام شافت به یکدیگر متصل شده‌اند. چرخش هریک از این پنکه‌ها می‌تواند موجبات چرخش دیگری را فراهم آورد. به طور کلی، اجزای این سیستم به شرح زیر هستند:

  1. توربین
  2. کمپرسور
  3. وست گیت
  4. شفت میانی
  5. بلوآف

اختلال در عملکرد این قطعات می‌تواند عملکرد توربو شارژ را با مشکل مواجه سازد. به همین دلیل می‌بایست با نشانه‌های خرابی توربوشارژ آشنا بوده و در صورت مواجهه با آن‌ها، برای تهیه توربوشارژ و خرید لوازم یدکی هاوال h2 اقدام صورت گیرد.

توربو شارژ گریت وال هاوال H2

قیمت  توربو شارژ هاوال h2

برای عملکرد بهتر خودروهای مجهز به سیستم توربوشارژ و افزایش راندمان آن‌ها، می‌بایست نکات زیر را موردتوجه قرار داد:

  • حساسیت بالای موتورهای توربوشارژ: برای این نوع از موتورها بهتر است از بنزین‌های سوپر یا اکتان بوسترها استفاده شود.
  • روغن موتور: از روغن موتور استاندارد و باکیفیت استفاده کرده و در بازه کیلومتری مناسب اقدام به تعویض روغن کنید.
  • فیلتر هوا، روغن و سوخت: از فیلترهای مرغوب و باکیفیت استفاده کرده و از عملکرد صحیح این قطعات اطمینان حاصل کنید.
  • عدم فشار بیش‌از‌حد به موتور خودرو و شتاب ‌گیری غیرضروری

علائم و نشانه‌های خرابی توربو شارژ

همچنین بسیار مهم است که با علائم و نشانه‌های خرابی توربو شارژ آشنا بوده و از عملکرد صحیح این سیستم اطمینان حاصل کنید. علائم و نشانه‌های خرابی توربو شارژ به شرح زیر هستند:

  1. شتاب گیری ضعیف: چنانچه در هنگام استفاده از پدال گاز، متوجه تأخیر در پاسخ شدید، احتمالاً توربوشارژ خودرو دچار مشکل شده است.
  2. شنیده شدن صدای سوت بلند: چنانچه صدای خودرو نسبت به گذشته افزایش یافته و صدای سوت به گوش برسد، احتمال خرابی توربوشارژ وجود خواهد داشت.
  3. بالا رفتن مصرف سوخت: بالا رفتن مصرف سوخت می‌تواند علل مختلفی داشته باشد؛ اما در صورت مواجهه با این مسئله، بهتر است از عملکرد درست توربوشارژ اطمینان حاصل کنید.
  4. دود کردن بیش‌از‌حد اگزوز: توجه داشته باشید، که خودروهای مجهز به این سیستم می‌بایست دودها و آلاینده‌های کمتری را نسبت به سایر خودروها ایجاد کنند؛ لذا در صورت مواجهه با خروج دود زیاد از اگزوز، توربوشارژ و اتصالات مربوط به آن را موردبررسی قرار دهید.

چنانچه سیستم توربوشارژ با مشکل مواجه شده باشد، بسیار ضروری خواهد بود که برای تعمیر و تعویض توربوشارژ و سایر محصولات هاوال h2 اقدامات لازم را انجام دهید. توجه داشته باشید که عدم توجه به عملکرد این سیستم می‌تواند خسارات بیشتری را به خودرو وارد ساخته و هزینه‌های بیشتری را ایجاد کند.

خرید و فروش اینترنتی  توربو شارژ هاوال h2

با گذشت زمان و به دنبال برخی از دلایل، توربوشارژها دچار مشکل و خرابی شده و نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. این روزها به لطف گسترش فعالیت مراکز آنلاین، می‌توان برای خریداری آنلاین توربوشارژ و سایر محصولات هاوال h2 اقدام کرد. خریداری آنلاین این قطعات می‌تواند مزایای بی‌شماری را به شما ارائه دهد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

توربو شارژ گریت وال هاوال H2

  • صرفه‌جویی در زمان
  • امکان خرید بر اساس قیمت روز
  • امکان بررسی قیمت سایر ارائه‌دهندگان
  • امکان بررسی گزینه‌های خرید
  • امکان دریافت مشاوره تلفنی

این مزایا می‌توانند خرید اینترنتی را به یک تجربه ایده آل مبدل سازند؛ اما این مزایا تنها در صورت خرید از مراکز معتبر میسر خواهند بود. در هنگام خریداری آنلاین محصولات هاوال h2 به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • کسب اطلاعات لازم از محصول و سپس اقدام برای خرید
  • کسب اطلاع از قیمت روز توربوشارژ
  • خرید نمونه اورجینال توربوشارژ و توجه به اصالت کالا
  • بهره‌مندی توربوشارژ از گارانتی معتبر
  • امکان مرجوع کردن توربوشارژ در صورت آسیب و مغایرت
  • اجتناب از خرید توربو شارژهای دارای قیمت مشکوک

ویژگی‌های  توربو شارژ هاوال h2

توربوشارژ یکی از قطعات مهم خودرو هاوال h2 به شمار رفته که می‌تواند موجبات شتاب بالا، مصرف کم و کاهش صدای این خودرو را فراهم آورد. این سیستم می‌تواند با مصرف سوخت کمتر، قدرت بیشتری را برای خودرو هاوال h2 فراهم آورد. متریال به کار رفته در این سیستم از کیفیت بسیار بالا و استاندارد ساخت لازم برخوردار بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. این محصول ساخت کشور چین بوده و در وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر قابل تهیه است.

هم‌اکنون می‌توانید توربوشارژ اورجینال هاوال h2 را از  آژیراک یدک با گارانتی اصالت کالا و سلامت قطعه تهیه کرده و خرید باکیفیتی را تجربه کنید. همچنین با تماس با واحد کارشناسان فروش می‌توانید برای استعلام قیمت روز اقدام کرده و اطلاعات تکمیلی موردنظر خود را دریافت کنید.