سوییچ چرخشی گریت وال هاوال H6

ماشین گریت وال هاوال h6 از خودروهای چینی جدید است که در دو ساختار، با طراحی مجزا بدنه شاسی بلند استیشن واگن و شاسی بلند کوپه تولید می­شود.  از نقاط قوت این خودرو می‌توان به طراحی زیبا و خاص آن اشاره کرد.

سوئیچ چرخشی هاوال h6 یک قطعه کلیدی در سیستم فرمان خودرو است که در پشت فرمان قرار دارد  و به راننده امکان می‌دهد تا حالت‌های مختلف فرمان‌دهی را انتخاب کند. این سوئیچ به سیم‌های تعبیه شده در بوق خودرو، کلیدهای کنترل کروز و کلیدهای مالتی‌مدیا متصل می‌شود. از این سوئیچ برای تغییر حالت فرمان خودرو استفاده می‌شود. از حالت راحت، برای فرمان‌دهی در شرایط شهری و ترافیک استفاده می‌شود.  در حالت معمولی برای فرمان‌دهی استاندارد در مسیرهای عادی، و حالت سنگین، برای فرمان‌دهی بهتر در سرعت‌های بالا در شرایط جاده‌های خارج از شهر استفاده می‌شود.

این سوئیچ با امکان تنظیم حالت، کنترل فرمان را برای راننده راحت‌تر می‌کند. این قطعه ممکن است به دلایل مختلف دچار آسیب شود. علائم خرابی در سوئیچ چرخشی هاوال h6 به‌صورتی متنوع ظاهر می‌شود. اگر فرمان به‌درستی به دستورات دسته دوار پاسخ ندهد یا واکنش آن ناپایدار باشد ممکن است سوئیچ چرخشی دچار آسیب باشد. همچنین، خرابی مکانیکی دسته دوار نیز به مشکل در سوئیچ چرخشی اشاره دارد.

تعویض به موقع سوئیچ چرخشی هاوال h6 بسیار حایز اهمیت است. زیرا این قطعه یک نقطه کلیدی در سیستم فرمان خودرو است. این سوئیچ تاثیر مستقیمی بر عملکرد و کنترل خودرو دارد و هر گونه مشکل یا خرابی در آن می‌تواند به صورت مستقیم به ایمنی و عملکرد خودرو آسیب بزند. ازاین‌رو، تعویض به‌موقع این قطعه تضمین می‌کند که راننده به‌صورت مطمئن می‌تواند خودرو را کنترل کند. آژیراک یدک با ارائه این قطعه به‌صورت باکیفیت و اصل می‌تواند به بهبود کلی عملکرد و ایمنی خودرو کمک شایانی کند.

خرید سوییچ چرخشی هاوال h6

هاوال h6 با توان فنی بالا، ابعاد منطقی و قیمت نهایی بسیار خوب به‌عنوان پرفروش‌ترین خودرو دارای سیستم انتقال نیروی هیبرید شناخته می‌شود.

خرید سوییچ چرخشی با توجه به انواع آن انجام می‌شود چرا که هرکدام قیمت متفاوتی با یکدیگر دارند.

سوییچ چرخشی هاوال h6 در دو نوع 4 کانال و 9 کانال بوده که سوییچ چرخشی 4 کانال برای فرمان‌های ساده و بدون ریموت به­کار می‌رود و تنها به کیسه هوا و کانال بوق متصل می‌شود.

سوییچ چرخشی 9 کاناله که معمولاً در بازار، به آن رابط چرخشی 8 کاناله می‌گویند، علاوه بر کیسه هوا و کانال‌های بوق، از کانال‌های مالتی مدیا و سیستم کروز کنترل نیز بهره می‌برد.

خرید قطعات و سوییچ چرخشی هاوال h6 به علت وارداتی بودن کالا دشوار بوده که می‌توان به‌راحتی با مراجعه به سایت معتبر آژیداک یدک، کلیه قطعات و مشخصات آن‌ها را مشاهده کرده و با بررسی دقیق آن‌ها در صورت تمایل به تهیه آن از طریق ثبت سفارش اقدام کنید.

سوییچ چرخشی گریت وال هاوال H6

قیمت سوییچ چرخشی هاوال h6

سوییچ چرخشی هاوال h6 در برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که از نمونه برندهای این کالا در کشور می‌توان به برند کروز و برند عماد اشاره کرد؛ که برند کروز سوییچ چرخشی 2 و 9 کاناله و برند عماد تنها سوییچ چرخشی 9 کاناله را عرضه می‌کند.

عملکرد هر دو نوع برند سوییچ چرخشی یکسان است که با توجه به نوع فرمان اتومبیل می‌توان این قطعه را تهیه و استفاده کرد.

سوییچ چرخشی هاوال h6 در صورت خرابی و آسیب دیدن نیاز به تعویض داشته که از نشانه‌های خرابی این قطعه می‌توان به از کار افتادن کلیدهای روی غربیلک فرمان اتومبیل و روشن شدن چراغ چک خودرو اشاره کرد.

قیمت سوییچ چرخشی هاوال h6 توسط عوامل مختلفی دستخوش تغییر می‌شود که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • میزان عرضه و تقاضای این کالا در بازار
  • تغییرات و نوسانات نرخ ارز
  • تغییر عوامل سیاسی و اقتصادی کشور
  • نوع برند و شرکت تولید کننده این قطعه در بازار
  • تعرفه تعیین شده این کالا در مراکز خرید

خرید و فروش اینترنتی سوییچ چرخشی هاوال h6

امروزه خرید و فروش کالا به صورت اینترنتی و همچنین خرید لوازمی مانند قطعات خودرو، به علت عدم نیاز به رفت و آمد جهت خرید محصول و مشاهده کلیه مشخصات کالا، بسیار رواج پیدا کرده­است.

جهت خرید سوییچ چرخشی هاوال h6 می‌بایست به کیفیت این محصول توجه کرد زیرا نمونه بی‌کیفیت این محصول در مدت زمان کوتاهی آسیب دیده و در اثر چرخش مکرر فرمان از کار می‌افتد.

سوییچ چرخشی دارای اثر ضد آب ویژه‌ای با سطح IP65 است که از مواد فلزی سخت و بادوام در تولید آن استفاده شده است و در ظاهر به پتانسیومتر سنتی یا مقاومت شباهت داشته اما ساختار داخلی آن کاملاً دیجیتال بوده و دارای فناوری نوری است.

جهت خرید اینترنتی سوییچ چرخشی هاوال h6 می‌بایست به نکات مهمی توجه کرد که برخی از این نکات عبارت‌اند از:

  • خرید از وب‌سایت‌های اینترنتی معتبر
  • بررسی جزئیات محصول موجود در سایت
  • توجه به گارانتی و ضمانت اصالت کالا
  • مقایسه قیمت کالا با سایر کالا‌های مشابه
  • دقت در اصلی و اورجینال بودن محصول
  • بررسی نظرات سایر کاربران که این محصول را تهیه کرده‌اند.

در خرید لوازم یدکی هاوال h6 به صورت اینترنتی و ثبت سفارش در صورت لزوم بهتر است که نوع و مدل اتومبیل و شماره شاسی را در مشخصات وارد کنید.

ویژگی های سوییچ چرخشی هاوال h6

سوییچ چرخشی هاوال h6 مشابه محصولات رمزگذار افزایشی معمولی، با استفاده از تکنولوژی نوری دیجیتال دو سیگنال خروجی متعامد کانال A و کانال B دارد که می‌تواند به‌طور مستقیم با تراشه پردازش رمزگذار ارتباط داشته باشد و عملکردهای لازم را در مدت زمان کوتاهی انجام دهد.

سوییچ چرخشی هاوال h6 معمولاً در جایی بین غربیلک فرمان و تلسکوپی فرمان قرار می‌گیرد و کابل‌ها را از بین خود عبور می‌دهد و طوری کابل‌ها را همسو می‌کند که آسیب نبیند.

سوییچ چرخشی گریت وال هاوال H6

از ویژگی‌های سوییچ چرخشی هاوال h6 به شرح زیر است:

  • دارای دسته دوار برای کنترل کنتاکت‌های اولیه روشن و خاموش سوییچ
  • کاربرد آن در فن‌های سرعت متغیر، دیمر‌ها، کلیدهای نور و لامپ چرخشی
  • استفاده از سوییچ چرخشی در مبدل صوتی، رادیو دستی، ولت متر، داشبورد خودرو و تنظیم فرکانس
  • دارای ورودی و خروجی‌های اینترفیس فرمان
  • نصب به صورت کاملاً سوکت فابریک
  • امکان کنترل بوق، کنترلر پخش، پاسخگوی تلفن، کروز کنترل وغیره

نتیجه گیری

سوییچ چرخشی هاوال h6 قطعه‌ای از خودرو است که در قسمت پشت فرمان نصب شده و در آن سیم‌هایی تعبیه شده که به مالتی مدیا، بوق خودرو و کروز کنترل متصل می‌شود که در دو نوع 4 کانال و 9 کانال در بازار موجود است.

قیمت سوییچ چرخشی هاوال h6 با توجه به عوامل مختلفی مانند تغییر نرخ ارز، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا دستخوش تغییر می‌شود.

خرید و فروش اینترنتی سوییچ چرخشی هاوال h6 به علت عدم نیاز به رفت آمد و مشاهده کامل مشخصات در سایت بسیار رایج شده­است. سایت آژیرا‌ک یدک  یک منبع معتبر و قابل اعتماد برای خرید سوییچ چرخشی هاوال h6 است.

سوییچ چرخشی هاوال h6 دارای ویژگی‌های متعددی از قبیل دسته دوار برای کنترل کنتاکت‌های اولیه، نصب به­صورت کاملاً سوکت فابریک، کاربرد آن در فن های سرعت متغیر، دیمر‌ها، کلیدهای نور، امکان کنترل بوق، کنترلر پخش، پاسخگوی تلفن و سایر موارد است.