شیر ocv گریت وال هاوال H6

یکی از جدیدترین و پرفروش‌ترین خودروهای کراس اور چینی موجود در بازار، هاوال h6 بوده که توسط برترین مهندسان و طراحان خودروی دنیا طراحی شده است. هاوال h6 با پیشرانه 2 لیتری مجهز به فناوری زمان بندی متغیر سوپاپ‌ها بوده و با جعبه دنده‌ی 6 سرعته اتوماتیک مجهز به کلاچ دوبل عرضه می‌شود.

شیر osvi هاوال h6  یک قطعه مهم در سیستم زمان‌بندی سوپاپ‌ها در موتور خودرو است. این شیر عملکرد مهمی را در تنظیم زمان بسته و باز شدن سوپاپ‌ها دارد. وظیفه اصلی شیر osvi کنترل جریان روغن است که به سوپاپ‌ها و میل بادامک منتقل می‌شود. شیر osvi هاوال h6 از یک سلنوئید تشکیل شده‌است که دارای یک سیم‌پیچ است و مسئول مدیریت مسیر جریان روغن است. زمانی که موتور در حالت حرکت است، این شیر جریان روغن را به سمت سیلندرها  هدایت می‌کند. با این عمل باعث بهبود کارایی و راندمان موتور می‌شود.

با توجه به نیاز موتور در شرایط مختلف، شیر osvi هاوال h6 اجازه می‌دهد تا مقدار مناسبی از روغن از آن عبور کند و فرایند روغن‌کاری به صورت بهینه‌تر انجام شود. این عمل باعث بهبود عملکرد موتور، کاهش مصرف سوخت و کاهش انتشار آلاینده‌ها می‌شود. شیر osvi هاوال h6  به دلایل مختلفی دچار آسیب می‌شود و نیاز به تعویض پیدا می‌کند. یکی از اصلی‌ترین علل خرابی این شیر، آلودگی یا رسوبات درون شیر و لوله‌های مربوط با آن است که در طول زمان اتفاق می‌افتد. رسوبات روغن یا ذرات آلوده می‌توانند منجر به مسدود شدن جریان روغن و کارکرد نامناسب این شیر شوند.

علائم خرابی شیر osvi هاوال h6  خود را با علائمی مانند افزایش مصرف سوخت، کاهش عملکرد موتور، نویزهای غیرعادی از سمت موتور، لرزش‌های نامتعادل و حتی افت و خلل در عملکرد موتور نشان می‌دهد. همچنین، اگر شیر osvi هاوال h6 به طور کامل مسدود شود، ممکن است موتور در حالت عملکرد اضطراری قرار بگیرد یا در برخی موارد خاموش شود. اگر هریک از این علائم را مشاهده کردید، لازم است تا موتور توسط یک تکنسین متخصص بررسی و در صورت لزوم شیر osvi هاوال h6 تعویض شود. آژیراک یدک با عرضه این قطعه به‌صورت اورجینال و باکیفیت می‌تواند وضعیت ایمنی و عملکرد موتور را بالا ببرد.

خرید شیر ocv هاوال h6

هاوال h6 با امکانات فوق‌العاده‌ای چون رینگ‌های 19 اینچی، صندلی چرمی، سیستم صوتی دارای 8 بلندگو، سانروف پانوراما، چراغ جلوی زنون، تنظیم برقی صندلی‌های جلو و تجهیزات ایمنی چون سیستم تهویه ، رکاب ضدزنگ، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، دوربین حسگر عقب و جلو و … طراحی و تولید شده است.

شیر ocv هاوال h6 قطعه‌ای مهم از برند چین بوده؛ که برای این خودرو در مدل‌های 2013 به بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای خرید شیر ocv هاوال h6 باکیفیت و مطلوب می‌بایست به نکات مهمی توجه کرد که برخی از آن‌ها به شرح زیر است:

  • خرید شیر ocv هاوال h6 از مراکز و سایت‌های شناخته شده و معتبر
  • بررسی اصالت کالا و اورجینال بودن محصول
  • چک کردن مشخصات و ویژگی‌های کالا قبل از خرید
  • بررسی قیمت و نحوه ارائه محصول
  • مشاهده نوع بسته بندی کالا
  • بررسی ضمانت و خدمات پس از فروش شیر ocv هاوال h6

قیمت شیر ocv هاوال h6

قبل از خرید شیر ocv هاوال h6 اطلاع از قیمت این محصول از موارد مهم و اساسی تلقی می‌شود که سایت آژیداک قیمت به روز این محصول را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

شیر ocv هاوال h6، شیر برقی جعبه فرمان اصلی هاوال است که از ملزومات اصلی این خودرو بوده و کارایی موتورهای درون‌سوز را افزایش می‌دهد.

این قطعه مهم جریان روغن را با توجه به میزان سرعت و بار موتور کنترل کرده و موجب بهبود عملکرد موتور اتومبیل خواهد شد.

قیمت شیر ocv هاوال h6 امروزه با توجه به عوامل متعددی دستخوش تغییر می‌شود که برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  1. میزان تغییر و نوسانات نرخ ارز
  2. میزان واردات این قطعه چینی در بازار قطعات و ملزومات خودرو
  3. میزان عرضه و تقاضا قطعات خودرو
  4. افزایش قیمت خودرو و تأثیر آن بر لوازم یدکی
  5. نوع برند، ویژگی و آپشن‌های خودرو
  6. تغییرات سیاسی و اقتصادی داخلی و خارجی
  7. میزان مالیات و تعرفه فروش کالا در مراکز فروش قطعات خودرو

خرید و فروش اینترنتی شیر ocv هاوال h6

شیر ocv هاوال h6 با پایین نگه داشتن جریان روغن موتور در دو کم موجب کاهش فشار روغن در خودرو شده و همین باعث شده که خودرو در دورهای کم، آرام‌تر کار می‌کند.شیر ocv معمولاً توسط عوامل مختلفی چون کثیف بودن روغن خودرو، کم بودن روغن موتور، گرم شدن بیش‌ازحد موتور خودرو و تعویض نکردن به‌موقع روغن خودرو آسیب می‌بیند.

امروزه خرید و فروش اینترنتی شیر Osvi هاوال h6 و سایر قطعات اتومبیل طرفداران بسیاری پیدا کرده که دلیل آن خرید آسان و راحت محصول مورد نظر با مشاهده مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت کالا بدون نیاز به رفت و آمد است. هاوال h6 در دو نسخه پاپه پریمیوم و لاکچری وارد بازار شده که برای سفارش اینترنتی شیر ocv هاوال h6 و سایر قطعات نیاز است تا مدل خودرو و شماره شاشی را در صورت لزوم در اطلاعات سایت فروش وارد کنید.

برای خرید لوازم یدکی هاوال h6 با مراجعه به سایت آژیداک یدک و مشاهده مشخصات محصول در صورت رضایت به ثبت سفارش و خرید آن باقیمتی مقرون به صرفه اقدام کنید.

ویژگی های شیر ocv هاوال h6

شیر ocv هاوال h6 قطعه‌ای از خودرو بوده که معمولاً نیاز نیست که مانند سایر قطعات به صورت روتین چک شود و فقط در صورت خرابی و آسیب به آن، می‌بایست این قطعه را تعویض کرد.

از ویژگی‌های شیر ocv هاوال h6 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل جریان روغن موتور با توجه به سرعت و بار موتور
  • کمک به بهبود بهره‌وری و عملکرد صحیح موتور
  • پایین نگه داشتن جریان روغن در دور کم
  • عدم نیاز به چک کردن مداوم این قطعه
  • تغییر جریان روغن در کانال به فازهای میل بادامک
  • تنظیم فشار ورودی به منظور بهینه کردن رساندن سوخت به اتاقک‌های احتراق

با مشاهده برخی نشانه‌ها می‌توان متوجه شد که شیر ocv هاوال h6 معیوب شده و نیاز به تعویض دارد که بعضی از نشانه‌ها شامل افزایش مصرف سوخت خودرو، روشن شدن چراغ چک موتور بر روی صفحه نمایش، کم شدن شدید دور موتور اتومبیل، قدرت پایین موتور، شنیدن صدای تق تق از موتور و ایراد در شتاب گیری خودرو می‌شود.

نتیجه گیری

هاوال از نمونه خودروهای جدید چینی موجود در بازار است که دارای امکانات و آپشن‌های فوق‌العاده‌ای است.

شیر ocv هاوال h6 از قطعات مهم این خودرو بوده که در صورت خرابی آن برای ادامه حرکت و فعالیت خودرو می‌بایست آن را تعویض کرد.

خرید و فروش اینترنتی شیر ocv هاوال h6 امروزه به دلیل عدم نیاز به مراجعه حضوری و رفت و آمد برای تهیه محصول و همچنین مشاهده مشخصات و ویژگی‌های آن به صورت آنلاین بسیار مورد توجه قرار گرفته است و افراد بسیاری برای تهیه شیر Ocv هاوال h6 به خرید اینترنتی آن اقدام می‌کنند.

شیر ocv هاوال h6 موجب کنترل جریان روغن موتور، پایین نگه داشتن جریان روغن در دور کم، بهبود عملکرد موتور و … شده که با مشاهده عواملی چون روشن شدن چراغ چک، افزایش مصرف سوخت، صدای تق تق موتور و .. می‌توان از معیوب بودن این قطعه اطمینان پیدا کرد.

برای خرید شیر ocv هاوال h6 اورجینال و اصلی از سایتی معتبر می‌توان به سایت آژیداک یدک مراجعه کرده و به مشاهده مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت به‌روز این محصول پرداخته و به ثبت سفارش و تهیه آن اقدام کنید.