استارت ام جی 550

خرید استارت ام جی 550

استارت خودرو چگونه شروع به کار می کند؟

برای شرح کار استارت خودرو لازم است بدانید که این وسیله یک موتور الکتریکی بوده و موتورهای الکتریکی انرژی الکتریکی دریافتی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کنند. پس استارت می‌تواند با تبدیل انرژی دریافتی باعث روشن شدن ماشین گردد. زمانی که برق از باتری اتومبیل به این وسیله منتقل می‌شود با تبدیل انرژی باعث حرکت محور موتور خواهد شد. حرکت میل‌لنگ یا محور موتور سبب ایجاد سیکل احتراق در موتور می‌شود.

استارت خودرو در چه مدل هایی تولید می شود؟

استارت خودرو وظیفه هندل‌های قدیمی را بر عهده دارد؛ بنابراین با گذر زمان هرچقدر که صنعت ماشین پیشرفت کرد متناسب با ساختار ماشین، ساختار استارت‌ها نیز تغییر یافت. به عنوان مثال در خودروهایی مانند هایماs5 و هایما s7 از جدیدترین تکنولوژی برای ساختن تمام قطعات استفاده کرده‌اند.

به دلیل تنوع بالایی که در تمامی اجزای خودرو یافت می‌شود لوازم یدکی هایما در تلاش بوده تا انواع قطعات ماشین را موجود کند. دلیل اصلی انجام چنین کاری تسهیل خرید قطعات خودرو است. زمانی که فرد بتواند تمام اجزای مورد نیاز ماشین را در یک مکان تهیه کند در وقت و هزینه صرفه‌جویی زیادی به خرج داده است.

  • استارت دنده مارپیچی کشویی: این مدل سبب می‌گردد که در وهله اول برق از باتری به موتور انتقال یابد.
  • مدل دنده مارپبچی: در این مدل استارت از اتومات خودرو به صورت جداگانه و مستقل طراحی خواهد شد.
  • مدل اتوماتیک: دو سیم پیچ کشنده و نگهدارنده در مدل اتوماتیک به کار می‌رود.
  • زغال استارت: درصد بسیار کمی از ترکیب مس و کربن باعث تولید مدل زغالی این وسیله خواهد شد. این مدل با تولید حوزه مغناطیسی جریان برق را به آرمیچر خواهند رساند.

راه کارهایی جهت افزایش قدرت استارت خودرو

جهت افزایش قدرت استارت خودرو فاکتورهای زیادی باید بررسی شود. به طور مثال اگر خودرو در دمای پایینی قرار داشته باشد مقاومت داخلی اجزا برای حرکت بالا می‌رود و نمی‌توان به راحتی آن‌ها را وادار به حرکت کرد‌. همچنین در دمای کم، باتری تضعیف خواهد شد و مانند شرایط عادی بازدهی ندارد. برای بازگرداندن دمای کم به حالت معمولی می‌توان از گرمکن‌ها استفاده کرد.

زمانی که هیتر یا گرمکن دمای خودرو را افرایش دهند قطعات موتور حالت روانکارتری بابت حرکت خواهند داشت. از دیگر روش‌هایی که استارت ماشین را تقویت می‌کند می‌توان استفاده مرتب از روغن موتور را نام برد. تمامی حرکات نرم خودرو در گرو روغن کاری و گریس کاری چرخ‌ها است. اگر در فصل‌های گرم سال باتری مناسبی برای ماشین نصب کرده باشید از عملکرد باتری جهت راه‌اندازی استارت اطمینان خاطر خواهید داشت.

در نظر داشته باشید سلامت قطعات الکتریکی و مرغوبیت روغن‌ها استارت بهتر و در نتیجه روشن شدن سریع‌تری را برای خودرو به ارمغان خواهد آورد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید فاصله میان قطعات است. هرچقدر که مدل ماشین قدیمی‌تر باشد فاصله میان قطعات بیشتر است در نتیجه استفاده از روغن با گرانروی پایین مشکلی در روشن شدن ماشین ایجاد نمی‌کند.

اگر استارت خودرو خراب شد چه کاری باید انجام دهیم؟

عدم توجه به موارد بسیاری می‌تواند باعث خراب شدن استارت خودرو شود. در صورتی که احساس می‌کنید یکی ار قطعات الکتریکی ماشینتان با مشکل مواجه شده، بهتر است از یک فرد ماهر کمک بگیرید. تعمیرکاران و مکانیک‌ها با بررسی دقیق خودرو متوجه خواهند شد که دلیل آسیب دیدن یکی از قطعات آن چیست و سپس به برطرف کردن آن می‌پردازند. این افراد بنابه شرایط یا خود قطعه را تعمیر می‌کنند یا از شما می‌خواهند یک قطعه جدید را برای نصب خریداری کنید‌. وب سایت آژیراک یدک با عرضه تمام قطعات خودرو در این راستا سعی دارد به تمام افرادی که به دنبال خرید قطعه خرید خودرو هستند کمک کند.

برای اطلاع از قیمت روز محصولات آژیراک یدک از طریق واتس اپ ویا شماره تماس ارتباط برقرار نمایید