رام زیر موتور ام جی 6

خرید رام زیر موتور

راهنمای خرید رام زیر موتور

یکی از انواع قطعات یدکی مهم و مورد نیاز برای خودرو رام زیر موتور است. رام زیر موتور وظیفه نگهداری از رادیاتور خودرو را بر عهده دارد. این قطعه در قسمت جلویی موتور و سپر خودروها واقع شده است. امروزه همه خودروها به این قطعه مهم و کاربردی مجهز هستند. از آن‌جا که مقاومت بالای این محصول یکی از اهداف تولید کنندگان آن بوده، از جنس آهن ساخته شده تا در مقابل فشار و ضربه مقاومت کرده و خیلی زود استحکام خود را از دست ندهد. این قطعه به بدنه جلویی و شاسی خودرو از دو سمت متصل شده و به نوعی می‌تواند انسجام داده و پل ارتباطی دو سمت جلویی ماشین باشد.

 

آشنایی با رام زیر موتور

رادیاتور برای اینکه عملکرد مناسبی داشته باشد، نیازمند قطعه‌ای به نام رام زیر موتور است. این قطعه با ثابت نگه داشتن رادیاتور در جایگاه خود موجب می‌شود تا عملکردش را به درستی انجام دهد. این قطعه مزایای زیاد دیگری به همراه دارد که در ادامه به بررسی مزایای آن می‌پردازیم.

مزایای رام زیر موتور

از جمله مهمترین مزایای این قطعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحمل وزن موتور
  • مقاوم در برابر فشار یا ضربه‌ای که از سمت موتور وارد می‌شود
  • نداشتن ترک یا شکستگی به خاطر وارد شدن ضربه یا فشار

نصب رام زیر موتور

کارشناسان و تکنسین‌هایی که وظیفه نصب این قطعه بر روی خودرو را بر عهده دارند، سعی می‌کنند که به نصب و جایگذاری مناسب آن دقت ویژه‌ای داشته باشند. این قطعه چنانچه به درستی نصب نشود، به کارایی موتور آسیب وارد کرده و موجب بروز خلل و مشکل در آن می‌شود.

هر ماشین رام زیر موتور به خصوصی دارد و چنانچه شما تصمیم به نصب این قطعه روی خودروتان گرفته‌اید، باید در ابتدا اطمینان پیدا کنید که کاملا مناسب برای خودروتان طراحی و تولید شده است.

خرید رام زیر موتور

وب سایت آژیراک یدک عرضه کننده این قطعه با کیفیت بالا و دوام مناسب است. شما می‌توانید در وب سایت آژیراک یدک جدای از این قطعه اقدام به خرید لوازم یدکی یاماها و خودروهایی از قبیل هایما s7، هایما s5، آریزو 6 و آریزو 5 نمایید. شاید نیاز به مشاوره و راهنمایی هم در زمینه خرید محصولات یدکی خودرو داشته باشید که جای نگرانی نیست؛ چرا که پشتیبانی وب سایت آژیراک یدک در خدمت شماست تا تمام آنچه نیاز دارید در مورد قطعات یدکی ماشین‌ها بدانید را به شما بگوید.

چنانچه قصد خرید رام زیر موتور را دارید، در ابتدا با کارشناسان ما تماس بگیرید و تمام دغدغه‌ها و مشکلاتی که در ذهن‌تان نسبت به این قطعه وجود دارد را بیان کنید تا کارشناسان آن‌ها را از بین ببرند. سپس در صورتی که تمایل به خرید محصول داشتید، می‌توانید خریدتان را از طریق همین صفحه انجام دهید. یکی از ویژگی‌های وب سایت ما، ارائه محصولات با قیمت مقطوع و مناسب است. ما این محصول را ارزان‌تر و با قیمت مقرون به صرفه‌تر نسبت به مابقی فروشگاه‌های لوازم یدکی خودرو عرضه می‌کنیم. پس چنانچه می‌خواهید خریدی به صرفه و عالی داشته باشید، مناسب‌ترین گزینه وب سایت آژیراک یدک است.

برای اطلاع از قیمت روز محصولات آژیراک یدک از طریق واتس اپ ویا شماره تماس ارتباط برقرار نمایید