سینی زیر موتور جک s3

خرید سینی زیر موتور

سینی زیر موتور هایما S5چیست؟

سینی زیر موتور هایما یکی از قطعات مهم در ماشین به شمار می‌آید که در سراسر دنیا این استاندارد رعایت می‌شود و برای تمام ماشین‌ها به کار می‌رود اما در خودرو‌های ایرانی وجود سینی موتور کمتر دیده شده است. به شما توصیه می‌شود که از سینی زیر موتور برای ماشین‌ خود استفاده کنید. چراکه سینی موتور باعث افزایش طول عمر گیربکس و موتور ماشین می‌شود، به دلیل افزایش قیمت قطعات خودروهای داخلی کمتر سینی موتور را برای ماشین‌ها قرار می‌دهند.

سینی موتور هایما S7چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • ممکن است در مسیر عبور شما آب زیادی جمع شده باشد؛ سینی زیر موتور از ورود ناگهانی آب و معیوب شدن سیستم برق رسانی تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.
  • در سرمای شدید زمستان برای گرم کردن موتور و جلوگیری از وارد شدن هوای سرد از این قطعه استفاده می‌شود تا به موتور آسیب وارد نشود.
  • در صورت وارد شدن ضربه به موتور از صدمه دیدن و وارد شدن ضربه به جعبه دنده و کارتل جلوگیری می‌کند.
  • سینی موتور باعث جلوگیری از ورود گل به اجزای داخلی خودرو و حفظ سلامت موتور برای طول عمر بیشتر می‌شود.
  • سینی زیر موتور از تمام اجزای داخلی ماشین در مقابل سرما و اجسام خارجی محافظت می‌کند.

مزایای استفاده از سینی موتور آریزو۶

به دلیل افزایش واردات ماشین‌ها از چین تعداد خودروهایی که دارای سینی موتور باشند؛ کمتر شده است. این قطعه برای تمام ماشین‌ها ضروری بوده و باعث افزایش طول عمر و آسیب دیدگی کمتر قطعات ماشین می‌شود. در زیر سینی موتور قطعه‌ای آهنی به ضخامت دو میلی متر وجود دارد که مقاومت بالایی در برخورد آب به وجود می‌آورد و از ورود موانع خارجی مانند گرد و خاک به داخل اجزای خودرو جلوگیری می‌کند. این سینی موتور باعث جلوگیری از ورود هوا به داخل ماشین و آسیب کمتر به موتور ماشین می‌شود.

فواید سینی زیر موتور آریزو ۵

  • با نصب این سینی از ورود موجودات مختلف مانند موش و گربه در فصل زمستان به داخل ماشین جلوگیری می‌کنید.
  • از ورود آب در هنگام عبور از آب و آسیب دیدن سیستم اتصالی برق خودرو جلوگیری می‌شود.
  • با نصب این قطعه باعث افزایش طول عمر موتور، کمپرسور، پمپ و سایر اجزای داخلی ماشین می‌شوید‌.
  • در برخورد با اجزای ریزی همچون سنگ یا شیشه با نصب سینی موتور از ورود این گونه موانع جلوگیری می‌شود.

خریدی با کیفیت و اطمینان خاطر

سینی زیر موتور یکی از ملزومات لوازم خودرو محسوب می‌شود که در اندازه‌ها و سایزهای مختلف به فروش می‌رسد. این قطعه از زنگ زدن خودرو و آسیب به اجزای داخلی خودرو جلوگیری می‌کند. معمولا خودروهای ایرانی و چینی این قطعه را ندارند در صورتی که این یک استاندارد جهانی برای خودروها است. با مراجعه به آژیراک یدک می‌توانید لوازم یدکی هایما و قطعات مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت روز محصولات آژیراک یدک از طریق واتس اپ ویا شماره تماس ارتباط برقرار نمایید