وایر شمع بسترن B30

وایر شمع بسترن b30 در سیستم اشتعال موتور نقش بسیار مهمی دارد. این قطعه به کابل احتراق نیز مشهور است که بخش اصلی سیستم جرقه‌زنی را تشکیل می‌دهد. وایر شمع در واقع کابل برقی چندلایه است که دارای دو سر یکسر آن به کوئل و سر دیگری به ترمینال شمع وصل می‌شود. وقتی جریان الکتریکی از وایر شمع به ترمینال منتقل می‌شود، در نقطه پایانی شمع یک جرقه الکتریکی ایجاد می‌شود که باعث اشتعال مخلوط سوخت و هوا در سیلندر می‌شود و موتور را به کار می‌اندازد.

وایر شمع بسترن b30 عایقی قوی و مقاوم دارد که جریان الکتریکی را به بهترین شکل ممکن منتقل می‌کند و از احتمال برق‌گرفتگی و نشت جریان برق جلوگیری می‌کند. وایر شمع بسترن در برابر کشش دارای مقاومت بالایی است و به‌راحتی پاره نمی‌شود. این وایر به دلیل مقاومت بالای خود تا پایان طول عمر خود کیفیت اولیه خود را حفظ می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های وایر شمع بسترن b30 مقاومت این قطعه در برابر شرایط مختلف آب و هوایی است. قرار گرفتن این قطعه در مرض سرما یا گرمای شدید موجب کوتاه شدن طول عمر این قطعه نمی‌شود. این وایر با مقاومتی که در برابر حرارت و فشار دارد می‌تواند بسته به شرایط و عملکرد موتور به‌صورت متغیر عمل کند.

علائم خرابی وایر شمع بسترن b30 معمولاً علائمی مانند افت شتاب موتور، کاهش عملکرد و کارایی موتور، افزایش مصرف سوخت، سوختن نامنظم موتور و صدای عملکرد نامنظم موتور است. در صورت تشخیص هر یک از این علائم ممکن است وایرهای شمع نیاز به تعویض داشته باشند.

خرید و قیمت وایر شمع بسترن B30

جهت خرید یا اطلاع از قیمت وایر شمع بسترن B30 اصلی و سایر لوازم یدکی خودروهای چینی می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو آژیراک یدک تماس بگیرید.

زمان ارسال : 1 تا 3 ساعت در تهران – 1 تا 2 روز در شهرستان

نحوه ارسال : در تهران با پیک شهرستان: ترمینال یا تیپاکس

نوع قـطـعـه : اصـلـی – وارداتـی

جهت خرید دیگر قطعات بسترن B30 می توانید به دسته بندی بسترن B30 مراجعه نمایید یا از قسمت جستجو، قطعه مورد نظر را پیدا کنید.آژیراک یدک قصد دارد با ارائه قطعات اصلی وارداتی با مناسب ترین قیمت و ارسال در سریعترین زمان به سراسر ایران، نیاز صاحبان این خودروها را برطرف سازد.

برای اطلاع از قیمت روز محصولات آژیراک یدک از طریق واتس اپ ویا شماره تماس ارتباط برقرار نمایید.