کمپرسور کولر ام وی ام 315

با کمپرسور کولر خودرو بیشتر آشنا شوید.

کولر خودرو جز مهم‌ترین لوازم قابل استفاده در فصل گرم داخل خودروی شما به شمار می‌رود. اگر کولر خودرو خراب شود باعث کاهش تمرکز راننده در ماشین و موجب تصادف می‌شود. سیستم خنک کننده خودروها جز مهم‌ترین لوازم کاربردی داخل ماشین است. کولرهای داخل کابین ماشین‌ها از اجزای مختلفی ساخته شده‌اند که مهم‌ترین نقش در کولر اتومبیل را به عهده دارد. کمپرسور در واقع نوعی پمپ است که به عنوان قلب مجموعه کولر اتومبیل شناخته می‌شود. با توجه به گرم شدن کره زمین نیاز به هوای مطبوع و مرطوب در کولر ماشین بیشتر احساس می‌شود.

علائم خرابی کمپرسور کولر هایماS7

اجزای کمپرسور کولر قیمت نسبتا بالایی دارند و گاهی اوقات امکان تعمیر آن‌ها وجود ندارد و تعویض برای این موارد بهتر است صورت گیرد. اگر به مرحله تعویض کمپرسور رسیدید به هیچ وجه خودتان تعویض نکنید و از تعمیرکار حرفه‌ای مخصوص خودرو استفاده کنید. متخصصان آژیراک یدک به صورت حرفه‌ای و تخصصی به تعویض قطعات داخلی خودرو پرداخته‌اند، گاهی اوقات کمپرسور شل شده و باعث خرابی کولر می‌شود که در این صورت نیاز به تعمیر یا تعویض کولر است.

همه چیز در مورد کمپرسور کولر اتومبیل آریزو6

معمولا کمپرسورهای کولر ماشین در سه نوع مختلف در بازار وجود دارد که از نظر قیمت و نوع کارکرد با یکدیگر متفاوت هستند. بسیاری از فروشندگان موتور کولر خودرو فقط یک نوع کمپرسور تولید می‌کنند اما فروشگاه آژیراک یدک با مشاوره در زمینه قطعات کولرهای مخصوص خودرو و ارائه هر سه محصول در خدمت مشتریان است.

انواع کمپرسور کولر هایماS5

سه نوع کمپرسور کولر وجود دارد که ما در این مقاله با این سه مدل بیشتر آشنا خواهید شد.

کمپرسور پیستونی :

این کمپرسور از پیستون استفاده کرده و عمل مکش و دمش را انجام می‌دهد و در اکثر خودروها از این کمپرسورها استفاده می‌شود.

کمپرسور رونایی:

این کمپرسور از استوانه‌های شیار دار تشکیل شده که داخل این شیارها ورق‌های آهنی نازک قرار دارد. یکی از معایب این موتور عمر کم آن است و پس از مدتی به سر و صدا می‌افتد.

کمپرسور حلزونی:

این نوع کمپرسور کیفیت بهتری نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار را دارند اما خرابی‌اش نسبت به سایر قطعات بیشتر است.

کمپرسور پیستونی خودرو آریزو۵ چه ویژگی‌هایی دارد؟

این کمپرسور یکی از قدیمی‌ترین موتورهای کولر اتومبیل است. از کمپرسور پیستونی معمولا برای کمپرس کردن گاز در کولر ماشین توسط پیستون و سیلندر استفاده می‌شود. از این کمپرسور معمولا به خاطر عمر بالایی که دارد در مناطق جنوبی و گرمسیر کشور در خودروها نصب و استفاده می‌شود.

جدیدترین کمپرسور کولر اتومبیل موجود در بازار

حلزونی جدید‌ترین کمپرسور کولر وارد شده. مخصوص ماشین در بازار بوده که با نام دیگر این کمپرسور مارپیچی است. نحوه کار این کمپرسور به این صورت است که دو مهره به صورت مارپیچ خلاف یکدیگر حرکت می‌کنند. و همین حرکت باعث فشرده شدن گاز موجود کولر اتومبیل می‌شود.

خرید با اطمینان از مراکز معتبر

این فروشگاه یکی از ارائه‌ دهندگان خدمات قطعات کامل کولر ماشین در ایران است. این فروشگاه با بروزترین خدمات و لوازم یدکی هایما در خدمت شما عزیزان است. قیمت این محصولات نسبت به سایر فروشندگان قطعات کمپرسور کولر مناسب‌تراست. شما اگر دنبال خرید کمپرسور با عمر طولانی هستید؛ این فروشگاه مورد مناسبی برای انتخاب است. آژایرک یدک یکی از بهترین نمایندگان قطعات کمپرسور کولر خارجی ماشین در ایران است.

برای اطلاع از قیمت روز محصولات آژیراک یدک از طریق واتس اپ ویا شماره تماس ارتباط برقرار نمایید