آینه بغل H30 کراس

خرید آینه بغل H30 کراس

آینه بغل

یکی از مهم‌ترین اجزای خودروها که تاثیر زیادی در رانندگی و حفظ ایمنی خودرو دارد؛ آینه‌های بغل خودرو هستند. تمامی خودروها در طرفین خود دارای دو آینه هستند. که راننده به کمک آن‌ها وضعیت اطراف و پشت خودرو را بررسی می‌کند. و به این ترتیب بخش عمده‌ای از دید عقب راننده توسط این آینه‌ها ممکن می‌شود. با وجود این دو آینه، از بروز تصادف‌های بسیاری جلوگیری می‌شود.

انواع آینه‌های بغل خودرو

این قطعه‌ی پر کاربرد با اینکه ساده به‌نظر می‌رسد اما می‌تواند دارای کیفیت‌ها و قابلیت‌های متفاوتی باشد.
بعضی قابلیت‌ها در برخی از ماشین‌ها استفاده :

آینه بغل برقی

این نوع آینه‌ها که امروزه در خودرو‌های رده‌ی متوسط رو به بالا استفاده می‌شوند.این مدل آینه‌بغل امکانات زیادی برای راننده فراهم می‌کند.
از جمله راننده می تواند در مواقع نیاز مانند پارک در معابر باریک آینه‌های خودرو را به صورت برقی باز و بسته کند.
همچنین در عمده‌ی موارد هنگام خاموش شدن خودرو به‌صورت خودکار بسته شوند تا آسیب نبیند.

آینه بغل راهنما دار

در طراحی برخی از آینه‌های بغل از راهنما بر روی قاب پشتی آینه‌بغل خودرو استفاده می‌شود؛ زیرا این کار علاوه بر زیبایی در حفظ ایمنی و کاهش میزان تصادفات نیز تاثیرگذار است. مخصوصا در هوای ابری و مه آلود که دید راننده‌ها مختل است، این موضوع احتمال مشاهده علائم را برای خودروهای عقب بیشتر می‌کند.

آینه بغل دارای گرمکن

این قابلیت که عموما آینه‌های بغل خودروهای متوسط به بالا از آن بهره می‌برند، کمک می‌کند تا برای پاک کردن بخار و یا یخ روی آینه‌ها، نیازی به پاک کردن آن‌ها به‌صورت دستی نباشد و راننده با فشردن اهرم مربوطه قادر به پاک کردن آینه‌ها خواهد بود.

آینه بغل دارای رادار

این نوع از آینه‌های بغل هم در خودروهای پیشرفته به‌کار می‌روند؛ آینه‌بغل‌ مجهز به رادار می‌تواند نقطه‌ی کور جاده از نظر راننده را به سادگی نشان دهد! علائم این سنسورها معمولا با سه نماد سبز , زرد و قرمز در گوشه‌ی آینه قابل مشاهده است و به راننده هشدارهای لازم را میدهد.

نکات مهم حین خرید آینه بغل

چنان‌چه به هر دلیلی آینه‌های بغل خودرو آسیب دید چاره ای جز تعویض آینه‌بغل خودرو نیست. در مواردی که قاب سالم و فقط آینه بشکند صرفا آینه را تعویض می‌کنید. آینه بغل‌ها هم جز لوازم جانبی خودرو محسوب می‌شوند که به‌صورت اختصاصی برای هر خودرو در اجناس و کیفیت‌های گوناگون توسط شرکت‌های متفاوت تولید می‌شوند و در فروشگاه‌های لوازم یدکی به فروش می‌رسند.

در هنگام خرید باید دقت کنید که از فروشگاه معتبر و کالای باکیفیت تهیه کنید، چرا که آینه بغل غیر استاندارد علاوه بر کیفیت و دوام پایین ممکن است دارای آینه‌ی نامناسب با فاصله‌ی کانونی غیر استاندارد باشد؛ که شما را در رانندگی دچار مشکل کند و هم اینکه قابلیت‌های برقی آن به‌درستی کار نکند یا دوام کافی را نداشته باشد. در فروشگاه لوازم خودرو آژیراک، قادر به تهیه‌ی آینه بغل H30 کراس و سایر قطعات تمامی خودروهای برندهای ام‌جی، بسترن، ام ‌وی ‌ام، چری آریزو5 و آریزو6 ، دانگ ‌فنگ، لیفان، جک، هایما 7s و هایما 5s با مناسب‌ترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت شرکتی، خواهید بود.

 

برای اطلاع از قیمت روز محصولات از طریق واتس اپ ویا شماره تماس ارتباط برقرار نمایید