لولای کاپوت لیفان 820

خرید لولای کاپوت لیفان 820

لولای کاپوت

کاپوت‌ها پوشش و محافظت از موتور خودرو و متعلقات آن را بر عهده دارند. این قطعه به وسیله لولایی که به آن لولای کاپوت میگویند به خودرو متصل میشود. و به کمک آن، باز و بسته می‌شود. درواقع لولا دارای مکانیزمی محوری و براکت است که اتصال کاپوت به خودرو و تحمل وزن آن را به عهده دارد. به طور معمول کاپوت هر خودرو به وسیله‌ی یک جفت لولای کاپوت به خودرو متصل می‌شود که محل قرارگیری این لولاها در قسمت جلوی خودرو و در دو سمت یعنی سمت راننده و سرنشین می‌باشد؛ معمولا در محلی که محل قرارگیری موتور با شیشه جلو اتومبیل نصب می‌شوند. با این حال، برخی از وسایل نقلیه‌ی قدیمی، نمایشی و سفارشی که نحوه‌ی باز شدن کاپوت‌شان متفاوت است، لولاهای کاپوت را در قسمت جلو، کناره‌ها یا مرکز کاپوت نصب کرده‌اند.

جنس لولای کاپوت

جنس لولای کاپوت باید بسیار مستحکم باشد تا مقاومت کافی را در برابر وزن کاپوت داشته باشد. کیفیت درست و در پی آن عملکرد صحیح لولا است. که در بهتر و روان‌تر باز و بسته شدن کاپوت، نقش مهمی ایفا می‌کند. و کیفیت آن سبب روان باز شدن کاپوت بدون نیاز به نیروی خیلی زیاد می‌شود. لولاهای کاپوت خودرو به مرور زمان فرسوده میشود.ادامه این روند باعث میشود از کار بیفتد. لولاهای کاپوت را از فلز میسازند. وقتی که در معرض شرایط جوی دچار زنگ زدگی یا آسیب خوردگی قرار گیرد. و متعاقب آن عملکرد صحیحی نخواهند داشت. ضربات شدید ناشی از تصادفات رو به جلو در مواردی که کاپوت آسیب ببیند، نیز احتمال خم شدن لولاها وجود دارد.

نکات مهم در خرید لولای کاپوت

چنانچه به هر دلیلی لولای کاپوت خودرو عملکرد صحیحی ندارد، چاره‌ای جز تعویض آن نیست. این قطعه نیز جز لوازم جانبی خودرو محسوب می‌شود. که به‌صورت اختصاصی برای هر خودرو در اجناس و کیفیت‌های گوناگون توسط شرکت‌های متفاوت تولید می‌شوند و در عین ظاهر ساده‌شان بسیار کاربردی و مهم هستند. در صورتی که از کیفیت کافی برخوردار نباشند خیلی زود زیر فشار حاصل از وزن کاپوت خم می شود و ممکن است با تغییر زاویه‌ی کاپوت حتی به آن هم آسیب وارد کنند.

به همین خاطر مهم است که در خرید آن‌ها دقت کافی به خرج دهید و از مکان‌های معتبر خریداری کنید. لولاهای کاپوت به صورت جداگانه، در بسته‌های دوتایی، به عنوان بخشی از مونتاژ کاپوت یا به عنوان بخشی از یک کیت عرضه می‌گردند. قیمت این قطعات هم به مدل خودرو و کیفیت قطعه بستگی دارد. در فروشگاه لوازم خودرو آژیراک یدک، قادر به تهیه‌ی این قطعه، لوازم یدکی هایما و سایر قطعات جانبی تمامی خودروهای برندهای ام‌جی، بسترن، ام ‌وی ‌ام، چری آریزو5 و آریزو6 ، دانگ ‌فنگ، لیفان، جک، هایما 7s و هایما 5s با مناسب‌ترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت شرکتی، خواهید بود.برای خرید لولای کاپوت لیفان 820 با کیفیت می‌توانید به سایت آژیراک یدک مراجعه کنید.

برای اطلاع از قیمت روز محصولات اژیراک یدک از طریق واتس اپ ویا شماره تماس ارتباط برقرار نمایید