پروژکتور سپر آریزو 5

خرید پروژکتور سپر آریزو 5

پروژکتور چیست و انواع آن کدام است؟

پروژکتور , لامپ‌های قدرمندی است که قدرت روشنایی بخشی زیادی دارند. این محصولات عموما برای استفاده در محیط‌هایی همچون پارک، اتوبان، ورزشگاه‌ها و… طراحی می‌شوند.
نام گذاری این‌گونه روشنایی بخش‌ها بر اساس نوع لامپی که در آنان به کار رفته صورت می‌گیرد بنابراین انواع مختلفی از آن در بازار وجود دارد.
انواع مختلف این محصول عبارت‌اند از:

1- پروژکتور ماشین

2- پروژکتور جیبی

3- پروژکتور S M D

4- پروژکتور ال ای دی

هر یک از این موارد کاربردهای مخصوص به خود را دارد به عنوان مثال افراد از نوع جیبی که بسیار کوچک و قابل حمل است در مواقع اضطراری و یا در مسافرت‌ استفاده می‌کنند.

انواع پروژکتور و کاربرد های آنها

همان‌گونه که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم پروژکتور انواع مختلفی دارد که عبارت‌اند از:

1-پروژکتور ماشین

همان‌گونه که مشخص است این محصول بر روی انواع ماشین به منظور روشن کردن فاصله‌های دور و نزدیک استفاده می‌شود و به دو صورت سو بالا و سو پایین تعبیه شده است.
این قبیل روشنایی بخش‌‌ها مناسب‌ترین گزینه برای ماشین‌هایی است که در مکان‌هایی همچون آفرود، کمپینگ، کویر و… حضور پیدا می‌کنند.
بنابراین ظرفیت و قدرت این نوع محصولات باتوجه به سلیقه صاحب ماشین انتخاب می‌شود، چراکه کاربردهای آن در شرایط مختلف، تفاوت دارد.
نصب پروژکتور بر روی ماشین‌هایی از جمله هایما s7، هایما s5، آریزو۵ و آریزو۶، ظاهری منحصر در آن‌ها ایجاد می‌کند.
به این منظور فقط کافی‌ است که به سایت آژیراک یدک مراجعه کنید و در بخش لوازم یدکی هایما، محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.

2-پروژکتور جیبی

این یکی از پرفروش‌ترین انواع لایت‌بار بوده و ابعاد مختلفی از آن در بازار موجود است. این محصولات عموما برای مواقع ضروری و یا در مسافرت‌ها کاربرد دارند.
بارزترین ویژگی این نوع روشنایی بخش‌ها قابل حمل بودن و داشتن تکنولوژی ال ای دی‌ در آن‌ها است. از این جهت می‌توان از آن‌ها در محیط‌های تاریک یا نیمه استفاده کرد.
طبیعتا با توجه به ظاهر این محصول ابعاد و روشنایی آن نیز نسبت به سایر گزینه‌ها پایین‌تر است و نباید انتظار روشنایی بیش از حدی از آن‌ها داشت.

3-پروژکتور S M D

رده روشنایی این محصول نسبت به نوع جیبی مقداری بالاتر بوده و نوردهی آن برای فضاهای نسبتا مناسب است. از جمله مکان‌هایی که پروژکتور SMD در آن‌ها کاربرد دارد عبارت‌اند از:

  • ویترین فروشگاه‌ها
  • تابلوها
  • بنرهای موجود در سطح شهر
  • معابر شهری
  • نمای ساختمان و

البته قدرت روشنایی این محصول متفاوت است و عموما در رده‌های 50 الی 150 واتی تهیه و به بازار عرضه می‌شود.
مدل 50 واتی تا شعاع 8 متر را پوشش می‌دهد در حالی که نوع 150 واتی تا شعاع 30 متر را در بر می‌گیرد.

4-پروژکتور ال ای دی

بروزترین و پرنورترین نوع پروژکتور که برای روشنی بخشی به محیط‌های بزرگ از آن بهره برده می‌شود نوع ال ای دی است.
البته ابعاد کوچک‌تری از این محصول نیز در بازار وجود دارد که به دلیل داشتن تنوع رنگ بالا، بهترین ایده برای نورپردازی ساختمان خواهد بود.
از طرفی این نوع لامپ‌ها بسیار کم مصرف هستند و طول عمر بالایی دارند!

انواع پروژکتور را بهتر بشناسید!
پروژکتورها نوعی وسیله هستند که درون آن‌ها لامپ‌هایی با قدرت بسیار زیاد تعبیه شده و عموما برای روشنایی بخشیدن به مکان‌هایی همچون اتوبان، پارک، ورزشگاه، نمای ساختمان و… کاربرد دارند.
انواع مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به پروژکتور ماشین، جیبی، SMD، ال ای دی و… اشاره کرد.
هر یک از این موارد کاربردهای منحصر به فرد خود را دارند و در موقعیت مناسب از آن‌ها استفاده می‌شود.برای خرید پروژکتور سپر آریزو 5 میتوانید از طریق راه های ارتباطی باما تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت روز محصولات از طریق واتس اپ ویا شماره تماس ارتباط برقرار نمایید