گلگیر ام وی ام X33

خرید گلگیر ام وی ام X33

گل گیر

گل‌گیر یکی از قطعات اصلی مربوط به بدنه‌ی خودرو است. گل‌گیر در تمامی خودروها در جلو و عقب خودرو وجود دارد؛ به این ترتیب هر خودرو شامل چهار گل‌گیر با عناوین گل‌گیر جلو راست و چپ و گل‌گیر عقب راست و چپ می‌باشد. محل قرارگیری گل‌گیرها حدفاصل درب‌ها تا سِپَر خودرو است. و از آنجایی‌که گل‌گیرها به سپر خودرو متصل هستند بنابراین با اینکه قطعه‌ی کناری بدنه‌ی خودرو محسوب می‌شوند اما در تصادفات جلو و عقب خودرو به واسطه‌ی سپرها، در معرض ضربه و آسیب قرار دارند و به همین خاطر باید جنس مستحکمی داشته باشند تا در برابر ضربات هم مقاومت خوبی داشته باشند.

نقش گل گیر در خودرو

نقش گل‌گیرها ضمن پوشاندن شاسی خودرو، محافظت از موتور و تجهیزات برقی خودرو در مقابل گل‌ولای، سنگ و آب و سایر اجسام است. در ضمن بخشی از گل‌گیر روی چرخ‌ها قرار می‌گیرد. و طوری طراحی شده که از پاشیدن گل و سنگ به هوا و مختل شدن دید راننده و کثیف شدن و حتی آسیب دیدن بدنه‌ی خودرو هم جلوگیری می‌کند. در ضمن گل‌گیرها از برخورد اجسام مختلف با لاستیک‌ها و آسیب دیدن‌شان جلوگیری می‌کنند.
همچنین همان‌طور که ذکر کردیم، گل‌گیر در استقامت خودرو و استحکام خودرو در تصادفات نقش پررنگی دارد و چه در ضربه‌های جلو و عقب و چه در ضربات کناری همواره در معرض آسیب قرار دارد. بنابراین کیفیت جنس این قطعه بسیار مهم است، که البته گرچه از بیرون نمایی صاف و صیقلی و به ظاهر ضریف دارند اما از داخل به ورق‌های ضربه گیر تجهیز شده‌اند که در برابر ضربه مقاوم باشند. همچنین در کنار کیفیت و مقاومت، طراحی گل‌گیرها هم باید موجب بهبود شرایط آیرودینامیکی خودرو شود، به این معنا که موجب بهبود حرکت و سرعت خودرو با توجه به جریان باد و مقاومت هوا شود.

محل قرارگیری گل‌گیر

گل‌گیرها فضای کناری ماشین بعد از درها تا سپرها را پوشش می‌دهند. گل‌گیرها با استفاده از پیچ و پرچ‌های مخصوص خود به شاسی و بدنه‌ی خودرو متصل می‌شوند. همچنین خارها و سوراخ‌هایی هم برای محکم شدن آن‌ها به بدنه وجود دارد. گل‌گیرهای مربوط به هر خودرو طوری طراحی می‌شوند که به راحتی با قطعات همجوار خود هماهنگ و نصب می‌شوند. امروزه در اکثر خودروها گل‌گیر هم به مانند سایر قطعات بدنه به‌صورت جداگانه تولید می‌شوند. و به این ترتیب در صورت آسیب دیدگی یا زنگ‌زدگی به سادگی قابل تعویض می‌باشند.

خرید گل گیر خودرو

زمانی‌که به گل‌گیر خودروی شما آسیب جدی وارد شود چاره‌ای جز خرید گل‌گیر جدید و تعویض آن نخواهید داشت. چرا که همان‌طور که گفتیم این قطعه با وجود قیمت نه‌چندان بالا، وظایف زیادی را در محافظت از خودرو و سرنشینان، ایفا می‌کند. در فروشگاه لوازم خودرو آژیراک، قادر به تهیه‌ی گلگیر ام وی ام X33 و سایر قطعات هستید. و تمامی خودروهای برندهای ام‌جی، بسترن، ام ‌وی ‌ام، چری آریزو5 و آریزو6 ، دانگ ‌فنگ، لیفان، جک، هایما 7s و هایما 5s با مناسب‌ترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت شرکتی، خواهید بود.

برای اطلاع از قیمت روز محصولات اژیراک یدک از طریق واتس اپ ویا شماره تماس ارتباط برقرار نمایید