دستگیره درب بیرونی Lifan-x50

خرید دستگیره درب بیرونی

بررسی انواع دستگیره بیرونی خودرو

دستگیره خودرو از گذشته تا به امروز دچار تغییر و تحول زیادی شده است. در گذشته‌های دور برای باز کردن درب خودرو از داخل ضامن را فشار داده و درب باز می‌شد. اما با گذشت زمان انسان‌ها تغییرات بیشتری بر روی دستگیره خودرو انجام داده‌اند. انتظار می‌رود که در آینده نه چندان دور درب خودروها به صورت لمسی و با اثر انگشت افراد باز شده.و موجب کمتر شدن میزان چشمگیر سرقت خودروها ‌شود.

دستگیره بیرونی عنصری مهم در خودرو

مهم‌ترین عنصر در هر ماشینی دستگیره درب است. ورود و خروج به وسیله نقلیه را برای شما آسان‌ و راحت‌تر می‌کند. در زمان‌های دور افراد برای حمل و نقل از درشکه و اسب استفاده می‌کردند. دستگیره در درشکه‌ها معمولا برای ورود و خروج افراد باید از داخل درب را باز کنند و این ورود و خروج را سخت‌تر می‌کرد. رایج‌ترین دستگیره بیرونی را شما می‌توانید از آژیراک یدک تهیه کنید. این فروشگاه با بیش از ده سال سابقه فروش لوازم یدکی هایما در خدمت شما است.

دستگیره بیرونی هایما s7

شرکت تولید کننده ماشین‌های هایما در تلاش است که محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کند که یکی از مهم‌ترین آن دستگیره‌های بیرونی اتومبیل است. دستگیره این خودرو به این صورت طراحی شده. که لازم نیست برای باز کردن درب ماشین از داخل دستگیره را بکشید. کافی است که دستگیره درب خودرو را به سمت خود نگه دارید؛ درب باز می‌شود.

دستگیره بیرونی هایماs5

این ماشین نسبت به خودروهای دیگر شرکت هایما مدل پایین‌تری است. و شما برای ورود به ماشین از بیرون دستگیره را کشیده و نگه دارید تا درب برای شما باز شود. از نظر شکل ظاهری این خودرو پایین‌تر از سایر محصولات هایما بود و تا به حال تغییر چندانی در این دستگیره صورت نگرفته است.

مقایسه دستگیره های بیرونی آریزو۵ و آریزو ۶

دستگیره‌های خودرو این دو محصول شرکت هایما چندان تغییر عمده‌ای با یکدیگر ندارند. تنها قابلیت این دستگیره‌ها از نظر نوع مواد و شکل ظاهری آن‌ها است. در کل طراحی و ساخت دستگیره‌های خودرو با توجه به نیاز خریداران صورت می‌گیرد. امروزه با وجود افزایش تمایل بانوان برای رانندگی و خرید ماشین باید دستگیره خودرو به صورتی طراحی شود که حمل ونقل را آسان‌تر ‌کند.

دستگیره خودروهای جدید چه ویژگی‌هایی دارند؟

خودروهای جدید در بازار معمولا مجهز به دستگیره با حسگر اثر انگشت و لمسی هستند. که این قابلیت امنیت ماشین را بالا می‌برد. اما این دستگیره‌های لمسی هنوز به تولید انبوه نرسیده‌اند. شرکت‌های تولید خودرو در سراسر کشورها هنوز از دستگیره برای ورود و خروج به کابین ماشین استفاده می‌کنند. اگر دستگیره ماشین شما دچار خرابی و فرسودگی شده.
با خرید از آژیراک یدک دستگیره خودروی خود را تعویض کنید.

نگاهی به تاریخچه دستگیره بیرونی خودرو

تقریبا از سال ۱۹۵۰ از دستگیره جدا برای ورود و خروج به ماشین استفاده می‌شد. جزو اولین دستگیره‌ها در آن زمان بود. دستگیره‌های خودرو با گذشت زمان دچار تغییر و تحولات زیادی از نظر ظاهری و امنیت خودرو شده‌اند. امروزه امنیت خودروها با وجود این دستگیره‌ها ضد سرقت افزایش پیدا کرده. و به تازگی نیز دستگیره‌های لمسی برای امینت بیشتر خودروها به بازار عرضه شده.

برای اطلاع از قیمت روز محصولات آژیراک یدک از طریق واتس اپ ویا شماره تماس ارتباط برقرار نمایید