دسته موتور بسترن B30

خرید دسته موتور بسترن B30

علایم خراب شدن دسته موتور چیست؟

اتصال میان بدنه موتور و قسمت کنترل برعهده دسته موتور است. این وسیله وظیفه تحمل و هدایت وزن موتور را در اختیار دارد. جالب است بدانید لرزش‌هایی که در حین حرکت ناشی از ناهمواری‌ها و دست اندازها وجود دارد با استفاده از این دسته کنترل خواهد شد. همچنین قطعات دیگری از موتور نیز با استفاده از این وسیله کنترل می‌شود. به عنوان مثال کلاج در دسته‌های موتور نصب می‌شود. فشاردادن کلاج به تغییر دنده منتهی خواهد شد.

انواع دسته‌ های موتور

این وسیله در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. جالب است بدانید در فروشگاه لوازم یدکی هایما انواع متفاوتی دسته‌های موتور وجود دارد که متناسب با نیازتان می‌توانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید. در صورتی که ماشین را برای تردد می‌پسندید پیشنهاد می‌کنیم خودرو هایما s7 و هایما s5 را خریداری کنید.

در این ماشین از قطعاتی استفاده شده که بیشترین کیفیت را دارند و به هیچ عنوان آسیبی به راننده نمی‌رسانند.

دسته موتور لاستیکی و هیدرولیکی دو گروه اصلی این وسیله هستند. در نظر داشته باشید جنس پلاستیکی نمی‌تواند به خوبی ارتعاشات را جذب کند. به همین علت موتورهایی را انتخاب کنید که دستی آن.ها هیدرولیکی یا بادی است.

نشانه های دسته‌ های موتور آسیب دیده

  • وجود لرزش در موتور و کابین: اگر احساس کردید که کابین خودرو زمان عبور از دست اندازها لرزش دارد به خراب بودن دسته موتور شک کنید.
  • سروصدای زیاد: از دیگر علائم خراب بودن این وسیله می‌توان به ایجاد سر و صدای زیاد اشاره کرد. زمانی که خودرو از دست انداز عبور می‌کند و یا در حالت شتاب گیری است صداهای غیر معمولی از موتور به گوش می‌رسد. در صورتی که احساس می‌کنید چنین صداهایی تکرار شونده هستند از یک تعمیرکار بخواهید دسته موتور را چک کند.
  • روغن ریزی: با وجود اینکه روغن ریزی برای همگان قابل مشاهده است اما تعمیر کردن آن از عهده هر فردی بر نمی‌آید. اگر احساس می‌کنید که روغن ریزی ماشین شما مرتبط با موتور و دسته آن است بلافاصله به تعمیرگاه مراجعه کنید.
  • کم شدن ارتفاع موتور از سطح زمین: پر هزینه‌ترین علائم خراب شدن دسته موتور کاهش ارتفاع از سطح زمین است. تکنیسین‌ها بلافاصله پس از بررسی خودرو می‌توانند تشخیص دهند علت چنین اتفاقی چه چیزی بوده است. پس به جای پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور با یک تعمیر کار ماهر در این زمینه صحبت کنید.

چگونه یک دسته موتور خراب را شناسایی کنیم؟

در وب‌سایت آژیراک یدک راجع به عواملی که باعث خراب شدن دسته موتور می‌شود به طور مفصل توضیح داده شده است. با مطالعه این وب سایت می‌توانید تمام مواردی که منجر به خراب شدن موتور می‌شود اطلاعات کسب کنید‌.

اگر احساس می‌کنید در چند ماه اخیر خودروی خود را از مسیرهای کوهستانی با سرعت بالا عبور داده‌اید به خراب شدن دسته‌های موتور خودرو شک داشته باشید. خودروی آریزو 6 و آریزو 5 یکی از برترین محصولاتی هستند که در آن‌ها از مواد مرغوب برای ساخت تمام قطعات استفاده شده است.

نکته: اگر احساس می‌کنید نمی‌توانید به خوبی علائم خرابی دسته موتور را تشخیص دهید به این وب‌سایت مراجعه کرده و با کارشناسان آن‌ها صحبت کنید.‌برای خرید دسته موتور بسترن B30 میتوانید به سایت آژیراک یدک مراجعه کنید.

برای اطلاع از قیمت روز محصولات آژیراک یدک از طریق واتس اپ ویا شماره تماس ارتباط برقرار نمایید