فنر لول MVM-110

خرید فنر لول

فنر لول چیست؟

فنر لول نمونه‌ای ساده از انواع فنر است که بین بدنه ماشین و چرخ‌ها قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید قدرت فنرهای لول را بسنجید، باید از ثابت یا ضریب فنر استفاده کنید. ضریب فنر به مقدار وزنی می‌گویند که به منظور فشار دادن یک فنر مارپیچ به میزان 1 اینچ استفاده می‌شود. نام علمی ثابت فنر در علم فیزیک نرخ فشردگی یا نرخ فنر است. فنرهای لول دچار تنش پیچشی هم می‌شوند! اگر نمی‌دانید این تنش چیست، باید بگوییم که وقتی این فنرها دچار تنش و فشار زیادی می‌شوند، در آن‌ها تنش پیچشی به وجود می‌آید.

طول عمر Coil spring نسبت به فنر تخت بیشتر است و مقاومت بیشتری دارد. این فنر دیرتر خراب می‌شود و سادگی بیشتری هم دارد. کارشناسان خرید این فنرها را به جای فنرهای تخت توصیه می‌کنند. نقطه ضعف Coil spring میزان وزن زیاد است چرا که این فنرها تحمل زیادی ندارند و همچنین در طولانی مدت ممکن است فرسوده شوند. فرسودگی فنر لول روی کارکرد لاستیک‌های ماشین تاثیر می‌گذارد و از میزان بازدهی‌‌شان می‌کاهد.

روی Coil spring یک لایه شیمیایی قرار گرفته که هر چند وظیفه مقاوم‌سازی فنرها در مقابل زنگ‌زدگی را بر عهده دارد اما در گذر زمان قدرتش را از دست می‌دهد و فنرهای لول زنگ زده می‌شوند. شما باید در بازه‌های زمانی مختلف این فنرها را چک کنید تا اگر علائم فرسودگی را در آن‌ها مشاهده کردید، در سریع‌ترین زمان تعویض‌‌شان کنید.

قیمت فنر لول

این فنرها در بازار قیمت زیادی ندارند. از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت Coil spring، نوع ماشین و کیفیت ساخت فنر است. در هنگام خرید به این فاکتورها توجه کنید چرا که این دو فاکتور در بازدهی بیشتر فنر هم تاثیرگذار هستند.

خرید فنر لول

شما می‌توانید همزمان با دوره‌های مختلف که ماشین‌تان را برای چکاپ به تعمیرگاه‌ها می‌برید، از تعمیرکار بخواهید تا فنر لول را چک کند. چنانچه مشکلی در این فنر به وجود بیاید، کارشناس و تعمیرکار آن را تشخیص می‌دهد و به شما هشدار خواهد داد. در این زمان شما می‌توانید اقدام به خرید Coil spring جدید کنید.

ما در فروشگاه خود انواع Coil spring را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه عرضه می‌کنیم. این فنرها کیفیت بالایی دارند و از جمله ویژگی‌های‌‌شان طول عمر بالا است. بنا به مشکلات مختلفی مثل فرسودگی، گسستگی یا کاهش ارتفاع و دگرگونی ضرایب و طول فنر، Coil spring آسیب می‌بیند. در این زمان می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید و فنر لول با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای را برای خودروتان بخرید. چنانچه تمایل به داشتن اطلاعات بیشتر در زمینه فنر لول خودرو هستید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

شما در فروشگاه ما می‌توانید علاوه بر فنر لول انواع محصولات لوازم یدکی هایما، هایما s7، هایما s5، آریزو۶ و اریزو ۵ را خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت روز محصولات آژیراک یدک از طریق واتس اپ ویا شماره تماس ارتباط برقرار نمایید