لاستیک چاکدار بسترن B30

لاستیک چاکدار بسترن b30 یک نوع لاستیک است که بروی سطح خود الگوها و طراحی خاصی دارد. این لاستیک‌ دارای الگوی چاکدار منحصربه‌فردی است که موجب افزایش مقاومت این لاستیک در برابر سایش می‌شود. لاستیک چاکدار بسترن b30 از مواد باکیفیت و فناوری پیشرفته‌ای ساخته ‌شده است که باعث افزایش طول عمر این لاستیک نسبت به انواع معمولی می‌شود. الگوی چاکدار این لاستیک‌ها باعث افزایش ثبات و کنترل بهتر به‌خصوص در شرایط ناپایدار مانند هوای بارانی و برفی می‌شود. درنتیجه شما در آب‌وهوای ناپایدار نگرانی از بابت لیز خوردن لاستیک‌ها در هنگام رانندگی نخواهید داشت.

لاستیک چاکدار بسترن b30 دارای مزایای بسیاری است که آن را به یک گزینه مطلوب برای استفاده در خودرو بسترن تبدیل می‌کند. حالت چاکدار این لاستیک باعث افزایش چسبندگی سطح خارجی آن می‌شود. درنتیجه این لاستیک‌ عملکرد مطمئن و ایمنی را در جاده‌های کوهستانی یا در سرعت‌های بالا ایجاد می‌کند. لاستیک چاکدار بسترن b30 یک گزینه مناسب و قابل‌اعتماد برای استفاده در خودرو است که باعث افزایش ایمنی و کنترل بهتر در رانندگی می‌شود.

یکی از ویژگی‌های بارز این لاستیک کاهش سروصدا و انتقال آن به کابین است. سطح چسبنده لاستیک چاکدار بسترن  b30  موجب می‌شود که در هنگام حرکت و تماس لاستیک با سطح جاده یا آسفالت، کمترین صدا به داخل کابین منتقل شود. این لاستیک با جذب ضربه و ارتعاشات موجب می‌شوند که شما در هنگام رانندگی کمترین لغزش را احساس کنید و از رانندگی لذت را ببرید. بهتر است برای نصب لاستیک چاکدار بسترن b30 از متخصصان مجرب در این زمینه کمک بگیرید.

نحوه خرید و قیمت چاکدار بسترن B30

جهت خرید یا اطلاع از قیمت لاستیک چاکدار بسترن B30 اصلی و سایر لوازم یدکی خودروهای چینی می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو آژیراک یدک تماس بگیرید.

زمان ارسال : 1 تا 3 ساعت در تهران – 1 تا 2 روز در شهرستانش

نحوه ارسال : در تهران با پیک شهرستان: ترمینال یا تیپاکس

نوع قـطـعـه : اصـلـی – وارداتـی

جهت خرید دیگر قطعات بسترن B30 می توانید به دسته بندی بسترن B30 مراجعه نمایید. یا از قسمت جستجو، قطعه مورد نظر را پیدا کنید.آژیراک یدک قصد دارد با ارائه قطعات اصلی وارداتی با مناسب ترین قیمت و ارسال در سریعترین زمان به سراسر ایران، نیاز صاحبان این خودروها را برطرف سازد.

برای اطلاع از قیمت روز محصولات آژیراک یدک از طریق واتس اپ ویا شماره تماس ارتباط برقرار نمایید.