میل موجگیر بسترن B30

میل موجگیر یک قطعه مهم در سیستم انتقال قدرت موتورهای بسترن B30 است که نقش مهمی در حفظ تعادل خودرو دارد و مانع از چپ شدن اتومبیل می‌شود. این میله بین دوچرخ یک محور قرار می‌گیرد. به‌عبارت‌دیگر دوچرخ را به یکدیگر متصل می‌کند. سر این میله دارای دو بوش است. وظیفه این میله حفظ تعادل اتومبیل در زمان دور زدن و رانندگی در سطوح ناهموار است. میل موجگیر در برابر پیچش مقاومت می‌کند. درنتیجه باعث سفت شدن سیستم تعلیق در هنگام پیچیدن خودرو می‌شود که نتیجه آن کج نشدن اتاق خودرو در هنگام دور زدن است. این قطعه یکی از قطعه‌های اساسی در اتومبیل بسترن b30 است.

 با توجه به اینکه میله موجگیر بسترن b30 بخشی از سیستم تعلیق است به حفظ تعادل خودرو به‌ویژه در پیچ‌های تند و حرکت مارپیچی کمک می‌کند و باعث حفظ آرامش و راحتی سرنشینان می‌شود. معمولاً برای افزایش پایداری اتومبیل لاستیک‌ها کمی به‌طرف جاده متمایل هستند، در این شرایط زمانی که اتومبیل با پیچ تندی مواجه شود یا سرعت بالایی داشته باشد این میله نقش مهمی در جلوگیری از واژگونی خودرو دارد.

میل موجگیر بسترن b30 مانند سایر قطعات خودرو دارای یک طول عمر مشخصی است. توصیه می‌شود که به‌صورت دوره‌ای قبل از آنکه این قطعه دچار آسیب شود اقدام به تعویض آن کنید. علائم خرابی میل موجگیر خودش را با افزایش صدا، لرزش غیرطبیعی کابین، صدای تق‌تق به‌ویژه در هنگام چرخاندن فرمان نشان می‌دهد. این علائم ممکن است نشانگر وجود مشکلاتی نظیر فرسایش، شکستگی، نقص‌های ساختاری یا مشکلات دیگر در میل موجگیر باشد. برای تعمیر یا تعویض میل موجگیر، نیاز به مراجعه به تکنسین متخصص و ماهر است که با استفاده از ابزارها و تجهیزات مناسب، مشکل را تشخیص داده و اقدام تعویض این قطعه مهم کند.

خرید و قیمت میل موجگیر بسترن B30

جهت خرید یا اطلاع از قیمت میل موجگیر بسترن B30 اصلی و سایر لوازم یدکی خودروهای چینی می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو آژیراک یدک تماس بگیرید.

زمان ارسال : 1 تا 3 ساعت در تهران – 1 تا 2 روز در شهرستانش

نحوه ارسال : در تهران با پیک شهرستان: ترمینال یا تیپاکس

نوع قـطـعـه : اصـلـی – وارداتـی

جهت خرید دیگر قطعات بسترن B30 می توانید به دسته بندی بسترن B30 مراجعه نمایید. یا از قسمت جستجو، قطعه مورد نظر را پیدا کنید.آژیراک یدک قصد دارد با ارائه قطعات اصلی وارداتی با مناسب ترین قیمت و ارسال در سریعترین زمان به سراسر ایران، نیاز صاحبان این خودروها را برطرف سازد.

برای اطلاع از قیمت روز محصولات آژیراک یدک از طریق واتس اپ ویا شماره تماس ارتباط برقرار نمایید.