کمک فنر عقب Lifan-520

خرید کمک فنر عقب

بررسی نقش کمک عقب در رانندگی

کمک عقب خودرو یکی از بخش‌های مهم سیستم تعلیق ماشین می‌باشد که بدون وجود آن رانندگی سخت و گاهی خطرناک خواهد بود. یکی از دلایل سخت بودن رانندگی در این شرایط، عدم پایداری ماشین و تکان خوردن شدید بدنه خودرو در هنگام رانندگی است. به همین علت زمانی که احساس می‌کنید کمک‌فنر ماشینتان دچار مشکل شده. سریعاً از یک تعمیرکار بخواهید با تعمیر و یا تعویض آن به شما کمک کند.

چرا باید آسیب دیدگی کمک فنر ماشین را سریع برطرف کنیم؟

همان‌طور که اشاره کردیم کمک‌فنر وظیفه دارد که لرزش‌های خودرو را کاهش دهد. به همین علت اگر این قطعه از ماشین آسیب ببیند کیفیت رانندگی کاهش می‌یابد. همچنین به علت تکان‌های شدید ماشین احتمال دارد قطعات دیگر خودرو مانند چرخ‌ها، فنرها، بلبرینگ‌ها، جعبه فرمان، گیربکس و دیفرانسیل نیز صدمه ببیند.

در واقع می‌توان گفت که کمک عقب هنگامی که از روی دست‌انداز عبور می‌کنید باعث کاهش نوسان شدید خودرو خواهد شد و اگر زمانی این قطعه آسیب ببیند، تکان‌های خودرو به‌قدری افزایش می‌یابد که رانندگی با آن کار طاقت‌فرسا و عملاً غیرممکنی تبدیل می‌شود.

معرفی انواع کمک فنر

جالب است بدانید کمک فنرهای مختلفی تولید و روانه بازار می شود. به همین علت خودروسازان تصمیم می‌گیرند متناسب با نوع خودرویی که تولید می‌کنند یکی از این کمک‌فنرها را بر روی ماشین نصب خواهند کرد.

1-کمک‌فنر هیدرولیکی

2-کمک‌فنر گازی

3-کمک‌فنر تلسکوپی

نکته: در صورت نیاز به یکی از این کمک عقب‌ها می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت آژیراک یدک محصول مورد نیاز خود را با نازل‌ترین قیمت تهیه کنید. این وب‌سایت تمام لوازمی که برای تعمیر یک ماشین نیاز داشته باشید. را موجود کرده به همین علت نیازی نیست. در بازار به دنبال یافتن قطعات نایاب خودروها بگردید. فروشگاه آژیراک یدک با دارا بودن انواع لوازم کمکی به تعمیرکاران نیز جهت تهیه ابزارآلات موردنیازشان کمک شایانی کرده است.

چگونه بهترین کمک عقب را تهیه کنیم؟

متوجه شدید که کمک عقب یک قطعه حیاتی برای حرکت خودرو محسوب خواهد شد. بنابراین اگر احساس کردید کمک‌فنر ماشینتان دچار خرابی شده است. به لوازم‌یدکی هایما بروید تا برای خرید بهترین کمک عقب به شما کمک کنند.

افرادی که در این مجموعه در حال فعالیت هستند با ویژگی انواع کمک‌فنرها آشنایی دارند. به همین علت یک محصول مناسب را به شما ارائه خواهند داد. در نظر داشته باشید اگر نتوانید کمک‌فنر متناسب با ماشین خود را خریداری کنید احتمال آسیب‌دیدن مجدد آن وجود دارد. پس با مراجعه به یک فروشگاه معتبر تجربه خرید مطلوبی را برای خود به ارمغان بیاورید.

برای اطلاع از قیمت روز محصولات آژیراک یدک از طریق واتس اپ ویا شماره تماس ارتباط برقرار نمایید