دسته بندی برندها

دسته: 315

ام وی ام ۳۱۵ که با نام‌های چری A13 و چری فولوین ۲ نیز در بازارهای بین‌المللی شناخته می‌شود، اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۰۸ به نمایش درآمد. نسخه فیس‌لیفت آن نیز در نمایشگاه گوانگژو ۲۰۱۲ در معرض دید عموم قرار گرفت.مدل‌های هاچبک و سدان ام وی ام ۳۱۵ توسط شرکت مدیران خودرو (نماینده رسمی محصولات چری در ایران) در سال ۹۱ روانه بازار کشورمان شد، اما ۳۱۵ سدان موفقیت چندانی نداشت و خیلی زود با بازار ایران خداحافظی کرد. فیس لیفت دوم این هاچبک از سال ۹۴ تا ۹۹ در تیپ‌های ساده، اسپرت، اسپرت لاکچری و اسپرت اکسلنت به دست مشتریان رسید که تفاوت‌های خیلی کمی با هم دارند.

مدیران خودرو در سال ۹۹ فیس لیفت سوم این خودرو را با نام ام وی ام ۳۱۵ پلاس و با تغییراتی در ظاهر و آپشن‌ها و همین طور اضافه کردن گیربکس اتومات راهی بازار کرد.

فضای درونی کابین ام وی ام ۳۱۵ نیو در مقایسه با مدل پیشین بسیار جذاب‌ و زیباتر طراحی شده و از جاذبه‌های بصری بیشتری بهره می‌برد. حالت اسپرت کنسول میانی که با اشکال هندسی و خطوط شکسته ترسیم شده، بر جنبه‌های مهیج و جوان‌پسندانه این هاچبک خانوادگی تاکید دارد.

وجود صفحه نمایشگر لمسی نیز باعث شده تا جنبه‌های فناورانه کابین ۳۱۵ نسبت به گذشته ارتقا یابد. غربیلک فرمان گرچه جذابیت بالایی ندارد اما از آن حالت نازیبای گذشته فاصله گرفته و با طرحی خوشایندتر زینت داده شده است.

پنل کیلومتر شمار پشت فرمان شمایلی بسیار اسپرت به خود گرفته و نوعی حس هیجان را در راننده به وجود می‌آورد. متریال داشبورد و تو‌دری‌ها نیز گرچه از نوع با‌کیفیت نیستند اما سطح کیفی آنها در قیاس با رقبای هم‌رده قابل قبول ارزیابی می‌شود.

گنجایش کابین این خودرو به گونه‌ای است که چهار نفر سرنشین بزرگسال می‌توانند در آن بنشینند. با این حال افراد بلندقد احتمالا در ردیف عقب با محدودیت‌هایی از ناحیه سر و یا زانوها مواجه خواهند شد که با توجه به ابعاد بدنه چندان دور از انتظار نیست.

محفظه بار عقب نیز ظرفیت نسبتا مناسبی را برای یک مسافرت خانوادگی ۴ نفره فراهم می‌کند.

داشبرد و فرمان خودرو در ام وی ام ۳۱۵ پلاس تغییر کرده و رنگ‌بندی کابین هم نارنجی و مشکی است که علاوه بر صندلی‌ها، در داشبرد، کنسول میانی و رودری‌ها دیده می‌شود.